بیش از 40 مدل اپن آشپزخانه جدید و شیک را اینجا ببینید!

تاریخ : چهارشنبه, 6 اردیبهشت 1402 تعداد بازدید :720 ، نظرات : 0

مدل اپن آشپزخانه تاثیر بسزایی بر روی دکوراسیون داخلی آشپزخانه دارد و انتخاب مدل های اپن با طراحی زیبا و کاربردی این قابلیت را دارد تا فضای آشپزخانه را مدرن و لوکس جلوه بدهد. آشپزخانه یکی از مهم ترین مکان های خانه است. دیگر از روزگاری که در یک آشپزخانه کوچک و چهار دیواری جمع می شدیم، گذشته است. امروزه معماری مدرن به ما لوکس بودن آشپزخانه های اپن را داده است. یکی از مزیت های اصلی طرح اپن آشپزخانه باز این است که احساس وسعت، مدرنیته و ظرافت را در فضای آشپزخانه ایجاد می کند.

 

فهرست مطالب:

مدل اپن آشپزخانه جدید و شیک

مدل اپن آشپزخانه مدرن باز

مدل و طرح اپن آشپزخانه نیمه باز

مدل اپن آشپزخانه کوچک

 

مدل اپن آشپزخانه جدید و شیک

ایده آشپزخانه اپن به خصوص در مورد خانه های مدرن و امروزی اصلا غیرعادی نیست. امروزه تمایل بر این است که فضای داخلی تا حد امکان روان و ساختار و دکوراسیون تا حد ممکن ساده تر شود بدون اینکه کارایی آن از بین برود. به همین دلیل است که از بین بردن مانع بین آشپزخانه و فضاهای اجتماعی یک حرکت عملی است. امروزه جدیدترین مدل اپن آشپزخانه بیشتر به سبک مدرن و کاملا باز طراحی می شوند. این طرح مورد علاقه طراحان و سازندگان است زیرا باعث صرفه جویی در فضا می شود و در عین حال فضای کافی برای خلاقیت در طراحی دارد. همچنین برای خانواده هایی که عاشق سرگرمی هستند و همیشه دوستان صمیمی در خانه دارند بسیار مناسب است تا بتوانند با هم آشپزی کرده و از بودن در کنار هم لذت ببرند.

 

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه همین حالا با تلفن 09123757385 تماس بگیرید.

 

مدل اپن آشپزخانه

 

به یاد داشته باشید چیدمان آشپزخانه اپن اهمیت زیادی دارد و باید کاملا به صورت اصولی انجام شود زیرا این مدل آشپزخانه از نشیمن و دیگر مکان های خانه براحتی قابل مشاهده است و می تواند توجه هر کسی را به سوی خود جلب کند. بنابراین بهتر در انتخاب طرح اپن آشپزخانه حتما به سبک، رنگ کابینت ها و همچنین میزان نوردهی آشپزخانه دقت کنید. اگر آشپزخانه ای کوچک دارید که از نظر نوردهی ضعیف است، ما با شما اپن آشپزخانه مدرن را پیشنهاد می دهیم زیرا علاوه بر اینکه طراحی ساده و زیبایی دارد که به دلبازی و بزرگنمایی فضا کمک می کند بسیار کاربردی نیز می باشد.

 

چگونه رنگ کابینت را انتخاب کنیم

 

طرح اپن آشپزخانه

 

اگر می خواهید مدل اپن آشپزخانه شما منحصر به فرد و جذابیت بیشتری داشته باشد، بهتر است برای سطح رویه اپن از سنگ های معدنی با رگه های طبیعی یا چوب با بافت طبیعی و گره استفاده کنید. کانترهای مرمر و گرانیت بسیار زیبا و چشم نواز هستند و مقاومت و دوام بالایی دارند. حتی برای زیبایی بیشتر اپن آشپزخانه می توانید از لامپ های هالوژنی در سقف اپن استفاده کنید.

 

طراحی کابینت سه بعدی

 

مدل اپن آشپزخانه جدید و شیک

 

مدل اپن آشپزخانه مدرن باز

این مدل اپن آشپزخانه کاملا به صورت باز طراحی می شود و برای خانه های کوچک بیشتر مناسب است. در طرح اپن آشپزخانه باز، فضای آشپزخانه بسیار دلباز و بزرگتر از اندازه خود به نظر می رسد. همچنین شما می توانید از اپن آشپزخانه به عنوان مکانی برای سرو غذا استفاده کنید که البته از صندلی اپن با طرح های شیک و متفاوت استفاده کنید تا دکوراسیون اشپزخانه نیز جذابتر به نظر برسد. در ادامه چند تصویر از این مدل اپن را با هم می بینیم.

 

کابینت آشپزخانه کوچک بدون اپن

 

مدل اپن مدرن

 

اپن آشپزخانه مدرن

 

مدل اپن آشپزخانه

 

اپن آشپزخانه

 

مدل اپن آشپزخانه کوچک

 

 

مدل و طرح اپن آشپزخانه نیمه باز

آشپزخانه های نیمه باز در حال محبوب شدن هستند زیرا فضایی تعاملی و کاربردی را تشکیل می دهند که به به حداکثر رساندن فضا در خانه ها کمک می کند، به خصوص اگر اندازه آنها جمع و جور باشد. در آشپزخانه هایی با مدل اپن نیمه باز، فضا به گونه ای طراحی می شود که اپن از یک طرف به دیوار یا کابینت ها متصل می شود و افراد داخل نشیمن دید کاملی به آشپزخانه ندارند. بهترین بخش در مورد اپن آشپزخانه نیمه باز این است که به طرز هوشمندانه ای فضای باز بودن آشپزخانه اپن و حریم خصوصی یک آشپزخانه بسته را با هم ترکیب می کند. این مدل اپن فضای خصوصی کمی را به آشپزخانه شما می دهد بدون اینکه آن را دلگیر و بی نظم جلوه دهد.

 

بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه کوچک

 

مدل اپن آشپزخانه کوچک

 

 

مدل اپن آشپزخانه جدید و شیک

 

طرح اپن آشپزخانه

 

 

مدل اپن آشپزخانه کوچک

بهترین مدل اپن برای آشپزخانه های کوچک مدل اپن باز به سبک مدرن می باشد. معمولا آشپزخانه های کوچک به دلیل کمبود کابینت فضای کافی برای قرار دادن وسایل ندارند، بنابراین برای رفع این مشکل بهتر است مدل اپن خود را از نوع کابینتی انتخاب کنید. این مدل اپن ها به گونه ای طراحی ساخته می شود که تمامی قسمت های زیر اپن دارای کابینت است. البته این کابینت ها از بیرون قابل مشاهده نیستند و تنها از درون آشپزخانه می توان از کابینت های اپن استفاده کرد.

 

رنگ کابینت سفید با چه رنگی ست میشود

 

مدل اپن آشپزخانه کوچک

 

اپن آشپزخانه مدرن

 

انتخاب رنگ مدل اپن آشپزخانه به خصوص در آشپزخانه های کوچک اهمیت زیادی دارد. بهتر است از رنگ های روشن و خنثی استفاده کنید تا آشپزخانه ای روشن و دلباز داشته باشید. برای جذابیت بیشتر می توانید از رنگ متضاد برای کانتر استفاده کنید. از آنجا که در آشپزخانه های کوچک فضایی برای قراردادن میز غذا خوری ندارد، می توان اپن را به گونه ای طراحی کرد که سرو غذا نیز بر روی آن امکان پذیر باشد. فرقی نمی کند اپن کاملا ساده باشد یا از نوع کابینتی، مهم این است که روی سطح اپن به اندازه ای بزرگ باشد که یک یا دو صندلی در دو طرف قرار گیرد و دو یا چهار نفر بتوانند دور اپن بنشینند. پس وقتی به دنبال یک مدل آشپزخانه اپن کوچک هستید، علاوه بر جنس و رنگ و هماهنگی آن با سایر اجزای خانه خود، این موضوع را نیز در نظر بگیرید.

 

رنگ کابینت جدید

 

 

مدل اپن آشپزخانه

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

نظر خود را ارسال کنید


نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
Close
phone Whatsapp Whatsapp