طراحی کابینت آشپزخانه (طراحی سه بعدی کابینت با مجموعه گارین گروپ)

تاریخ : یکشنبه, 27 فروردین 1402 تعداد بازدید :561 ، نظرات : 0

طراحی کابینت آشپزخانه اولین گام برای ساخت کابینت می باشد و بهتر است برای طراحی یک کابینت منحصربه‌فرد با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید. طراحان کابینت با توجه به متراژ آشپزخانه، سلیقه و نیاز مشتری بهترین نوع و سبک کابینت را برای اشپزخانه طراحی می کنند. طراحی سه بعدی کابینت یک راه عالی برای تجسم طراحی کابینت آشپزخانه است. مزیت اصلی  طراحی سه بعدی کابینت این است که مشتری قبل از اقدام به سفارش خرید می‌تواند به‌طور کامل طرح نهایی کابینت آشپزخانه خود را از جهات مختلف بررسی کرده و با خیال راحت طرح و رنگ کابینت مورد نظر سفارش خود را نهایی کند.

 

فهرست مطالب:

طراحی کابینت آشپزخانه

سبک های طراحی کابینت آشپزخانه

طراحی سه بعدی کابینت چیست؟

طراحی سه بعدی کابینت چه مزایایی دارد؟

چرا برای طراحی سه بعدی کابینت، مجموعه گارین گروپ انتخاب کنم؟

 

طراحی کابینت آشپزخانه

در طراحی کابینت، متراژ و اندازه آشپزخانه اهمیت زیادی دارد. در واقع اگر شما از یک با یک طراح و سازنده کابینت صحبت کرده و بخواهید برای شما کابینت­ طراحی کند، احتمالا اولین سوال او از شما این است که اندازه ­ی آشپزخانه چقدر است؟ پس از آن گزینه­ هایی از جنس کابینت و یا سبک طراحی را به شما ارائه می دهند. به طور کلی طراحی کابینت با اندازه گیری فضا و با توجه به سلیقه و خواسته مشتری آغاز می شود. در مرحله بعد ابعاد و اندازه و محل قرارگیری کابینت ها مشخص می شود. سپس قطعات کابینت در کارگاه پلان ساخته شده و در آشپزخانه نصب می شود. برخی از کابینت سازان از عکس های کابینت یا نرم افزار طراحی کابینت استفاده می کنند تا طرح اولیه کابینت ها را به مشتری نشان دهند. در این صورت کارفرما قبل از ساخت و نصب کابینت نتیجه نهایی را مشاهده کرده و رضایت و نارضایتی خود را اعلام کند.

 

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه همین حالا با تلفن 09123757385 تماس بگیرید.

 

نکته: بهتر است قبل از اجرای تاسیسات آشپزخانه، کابینت را طراحی کنید زیرا می توانید بر اساس استانداردهای معماری بهترین چیدمان را در آشپزخانه خود انجام دهید.

 

طراحی کابینت آشپزخانه

 

سبک های طراحی کابینت آشپزخانه

اینکه چه سبک کابینتی برای اشپزخانه شما مناسبه، به متراژ و نورپردازی فضا بستگی دارد. به طور کلی کابینت های آشپزخانه را بر اساس سه سبک مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک طراحی می کنند که هر کدام ویژگیهای خاص خود را دارد. کابینت های مدرن مانند هایگلاس ساده و کاربردی هستند و برای هر آشپزخانه های کوچک مناسب می باشند. کابینت های سبک کلاسیک، بسیار شیک و لوکس هستند و جذابیت زیادی دارند. کابینت های چوبی و ممبران از این دسته محسوب می شوند و بیشتر برای آشپزخانه های بزرگ مناسبند. و اما کابینت نئوکلاسیک که درواقع تلفیقی از هر دو سبک هستند. این مدل کابینت ها در عین سادگی بسیار زیبا هستند و هر آشپزخانه ای مناسب هستند.

 

جدیدترین مدل کابینت ۱۴۰۲

 

طراحی سه بعدی کابینت چیست؟

طراحی کابینت آشپزخانه سه بعدی یا 3D در اصل به این معناست که متخصصین و طراحان حرفه‌ای بر اساس پلان و عکس های ارسالی شما طرح و شکل نهایی کابینت درخواستی شما را با اندازه های واقعی با استفاده از نرم‌افزار به شما نشان می دهند. مهمترین مزیت اصلی طراحی سه بعدی کابینت این است که شما قبل از اقدام به سفارش خرید می‌توانید به‌طور کامل طرح نهایی کابینت آشپزخانه خود را از جهات مختلف بررسی کرده و با خیال راحت طرح و رنگ کابینت مورد نظر سفارش خود را نهایی کنید.

 

جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه

 

طراحی سه بعدی کابینت

 

طراحی سه بعدی کابینت چه مزایایی دارد؟

  • کاهش استرس کارفرما در مورد طرح اجرایی که در نهایت در آشپزخانه خواهد دید.
  • کاهش ریسک کاری و شفاف سازی نقشه راه برای مشتری
  •  طراحی کابینت مطابق با سلیقه مشتری و محاسبه قیمت قبل از اجرای کابینت
  •  تعیین مواد اولیه کابینت قبل از ساخت کابینت
  •  افزایش آگاهی از سلیقه مشتری قبل از اجرای کابینت

 

اصول انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه

 

چرا گارین گروپ؟

مهندسین مجموعه گارین گروپ می توانند بهترین طراحی سه بعدی کابینت را برای شما انجام دهند. گارین گروپ با داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در زمینه تولید متنوع ترین محصولات کابینت آشپزخانه در سبک های مختلف با استفاده از جدیدترین ابزار و ماشین آلات و تیم طراحی آشنا به فناوری های روز این صنعت همواره بهترین‌ها را برای شما مشتریان گرامی به ارمغان می‌آورد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با مشاورین گارین گروپ تماس حاصل فرمایید.

 

منظور از طراحی سه بعدی کابینت چیست؟

طراحی کابینت سه بعدی به این معناست که متخصصین و طراحان حرفه‌ای بر اساس پلان و عکس های ارسالی شما طرح و شکل نهایی کابینت درخواستی شما را در اندازه های واقعی با استفاده از نرم‌افزار اتوکد و 3dMAX به تصویر می کشند.

 

آیا مجموعه گارین گروپ، طراحی کابینت آشپزخانه را هم انجام می دهد؟

بله شما برای انجام طراحی سه بعدی کابینت و اجرای آن می توانید با مجوعه گارین گروپ تماس بگیرید، مشاورین ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

نظر خود را ارسال کنید


نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
Close
phone Whatsapp Whatsapp