جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه

تاریخ : چهارشنبه, 24 اسفند 1401 تعداد بازدید :1607 ، نظرات : 0

آیا به دنبال جدیدترین رنگ کابینت برای آشپزخانه خود هستید؟ رنگ های آبی، سبز و شنی چند رنگ کابینت جدید هستند که در سال 2023 از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. سبز نعناعی و آبی یک انتخاب محبوب برای پالت رنگی آرامش بخش است. آشپزخانه جذابترین بخش خانه است و برای اینکه بتوانیم این مکان را به فضایی جذاب و زیبا تبدیل کنیم لازم است تا کابینت هایی با طرح و رنگ جدید داشته باشیم. رنگ کابینت مناسب می تواند ظاهر و احساس آشپزخانه شما را کاملاً متحول کند و آن را به فضایی روشن تر و دلپذیرتر یا نقطه کانونی جسورانه و چشمگیر تبدیل کند.خوب است بدانید کابینت هایی که رنگ و طرح آنها هوشمندانه و در عین حال جدید و مد روز انتخاب شده اند، ماندگاری بیشتری در آشپزخانه شما خواهند داشت. اگر می خواهید با جدیدترین رنگ های کابینت آشپزخانه آشنا شوید ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

 

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه همین حالا با تلفن 09123757385 تماس بگیرید.

 

رنگ جدید کابینت

 

معرفی 8 رنگ کابینت جدید که آشپزخانه شما را شیک می کند

1. جدیدترین رنگ کابینت جدید، سفید تمیز

کابینت های سفید یکی از ترندهایی است که قدرت ماندگاری زیادی دارد. سال گذشته نیز این رنگ در فهرست محبوب ترین و جدیدترین رنگ کابینت سال قرار داشت. جو هومان، طراح داخلی معتقد است که احتمالاً محبوبیت آن‌ها همچنان در حال افزایش است: «فکر می‌کنم رنگ سفید همیشه شماره یک خواهد بود زیرا به آسانی با هر چیزی ست می شوند."

کابینت های سفید ظاهری تمیز و روشن دارند که می توانند هر آشپزخانه ای را درخشان کنند. آنها همچنین این قابلیت را دارند که یک آشپزخانه کوچک را بزرگتر نشان دهند، زیرا نور را منعکس می کنند و حس باز بودن را ایجاد می کنند، به خصوص اگر انتخاب، کابینت های گلاس سفید براق باشد. رنگ سفید نهایت خنثی است، بنابراین صاحبان خانه هایی که خواهان دیوارپوش رنگارنگ یا نقطه کانونی در آشپزخانه هستند، می توانند از کابینت های سفید برای نشان دادن آن استفاده کنند.

 

کابینت نئوکلاسیک سفید

 

جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه

 

2. رنگ کابینت جدید، آبی سبز تیره

آبی سبز تیره به عنوان جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه و پرطرفدار برای سال 2023 معرفی می شود. آبی سبز تیره یک پیچ و تاب خوب در سایه های سبز و آبی است که در چند سال اخیر محبوب بوده اند. این رنگ غنی‌تر و اشباع‌تر از رنگ‌های دیگری است که در گذشته غالب بوده‌اند، و می‌تواند حس ظرافت را به طراحی اضافه کند و در عین حال آب‌های عمیق و برگ‌های سبز پررنگ را به یاد بیاورد. رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه در این تم رنگ می تواند به پنهان کردن بسیاری از عیب و نقص ها کمک کند. این رنگ جدید کابینت آنقدر تیره است که بسیاری از اثر انگشت ها و لکه ها نشان داده نمی شوند و در عین حال به اندازه کافی روشن است که بر بقیه طراحی آشپزخانه چیره نشود.

 

بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک

 

رنگ جدید کابینت سبز تیره

 

3. جدیدترین رنگ کابینت، مشکی جذاب

مشکی رنگ دیگری است که امسال علاوه بر کابینت در همه جا خانه خودنمایی می کند. کابینت های مدرن مشکی می توانند ظاهری جسورانه و چشمگیر به آشپزخانه ببخشند. کابینت های مشکی بسیار پیچیده هستند و بسته به چیزی که با آن ها ست می شود، می توانند از نظر طراحی مدرن یا کلاسیک به نظر برسند. کانترهای سفید در مقابل کابینت های مشکی می درخشند، در حالی که کابینت مشکی مات تضاد خوبی با دیوارپوش شیشه ای ایجاد می کند. یکی از بهترین مزایای کابینت های به رنگ مشکی این است راحت و دنج هستند و می توانند کمی کلاس و ظرافت را به خانه شما اضافه کنند. هنگامی که این رنگ جدید را با برخی از رنگ های دیگر مانند خاکستری کم رنگ یا سفید ترکیب می شود، این کابینت ها ظرافت مورد نیاز آشپزخانه را برای احساس جذابیت به شما ارائه می دهند. اگر به دنبال ظاهری مدرن و به روز در آشپزخانه هستید، این یک انتخاب رنگ عالی برای انتخاب است.

هنگام استفاده از کابینت های مشکی، مطمئن شوید که رنگ های دیگر مورد استفاده در آشپزخانه را روشن یا براق انتخاب کنید تا فضا بیش از حد تاریک و تیره نباشد. با این حال، کابینت‌های مشکی که در آشپزخانه‌هایی با نور مناسب استفاده می‌شوند، هر طرحی را به سطح بعدی ارتقا می‌دهند.

 

بهترین رنگ کابینت ممبران

 

رنگ جدید کابینت مشکی

 

4. رنگ کابینت جدید، سبز

امسال رنگ سبز خاکی نیز به عنوان یکی دیگر از ترندهای برتر برای کابینت آشپزخانه انتخاب شده است. کابینت های مدرن آشپزخانه سبز انتخابی عالی برای آشپزخانه ای با حس طبیعی و ارگانیک هستند. آنها می توانند حال و هوای با طراوت و آرامش را به فضا ببخشند و می توانند با انواع مواد روی میز از جمله چوب و مرمر جفت شوند. کابینت‌های سبز روشن می‌توانند لمس ظریفی از رنگ اضافه کنند، در حالی که سایه‌های سبز تیره‌تر می‌توانند بیانیه‌ای جسورانه‌تر ایجاد کنند.

کارشناس طراحی داخلی در Fixr.com Sarabeth Asaff South توضیح می‌دهد: «سبز تقریباً یک رنگ خنثی است زیرا با همه چیز به خوبی جفت می‌شود. یک کابینت سبز تیره را با میز سنگ مرمر سفید یا کوارتز تطبیق دهید، یا یک کانتر خاکی تر را با رنگ سبز روشن تر انتخاب کنید. در هر صورت، کابینت های سبز مطمئناً عمق و زیبایی طبیعی زیادی به طراحی آشپزخانه می بخشد. فقط مطمئن شوید که سعی نکنید کابینت ها و کانترهای آشپزخانه را با هم هماهنگ کنید زیرا این مقدار رنگ در یک فضا می تواند بسیار زیاد باشد.

 

پرطرفدارترین رنگ کابینت های گلاس

 

جدیدترین رنگ کابینت سبز

 

5. خاکی، رنگ کابینت جدید

این رنگ کابینت جدید یک روند رنگی فراگیر برای بسیاری از سایه ها و رنگ های موجود در طبیعت است. این می تواند شامل سایه های سبز و همچنین رنگ هایی باشد که قارچ ها، پوست درختان، مالچ یا رودخانه ها را به ما یاد آوری می کند. بسیاری از این رنگ‌ها عمیق و غنی هستند، بنابراین دارای جاذبه و ظرافتی هستند که می‌تواند به صاحبان خانه اجازه دهد رنگ‌ها را در طرحی غیرقابل توصیف بگنجانند. لازم به ذکر است هنگام استفاده از سایه های خاکی، لایه بندی آنها را در فضا در نظر بگیرید. برای مثال یک کابینت قارچی را با یک کانتر قهوه ای خاکی ست کنید یا کابینت قهوه ای تیره را با کانتر سبز روشن تر انتخاب کنید. بیشتر رنگ های زمینی به خوبی با هم کار می کنند، بنابراین می توان خیلی سریع یک پالت رنگ دلخواه به دست آورد.

 

کابینت ام دی اف سفید طوسی مات

 

جدیدترین رنگ کابینت خاکی

 

6. جدیدترین رنگ کابینت، خاکستری بی انتها

خاکستری رنگ جدید دیگری است که در چند سال اخیر در میان مردم بوده و قدرت ماندگاری خود را ثابت کرده است. صاحبان خانه هنوز هم کابینت خاکستری با سخت افزار طلایی را برای ظاهری مدرن و تمیز دوست دارند. کابینت های خاکستری را می توان در سایه های مختلف از خیلی روشن تا تقریباً مشکی یافت که آنها را به انتخاب خوبی برای بسیاری از سبک ها و انواع آشپزخانه ها تبدیل می کند. کابینت آشپزخانه مدرن خاکستری یک انتخاب محبوب برای آشپزخانه های مدرن و امروزی است. آنها همه کاره هستند و می توانند با انواع طرح ها و سبک های رنگی کار کنند. کابینت‌های خاکستری روشن می‌توانند فضایی نرم‌تر و آرام‌تر ایجاد کنند، در حالی که خاکستری‌های تیره‌تر می‌توانند درام و پیچیدگی ایجاد کنند. بهتر است در آشپزخانه‌هایی که نور کمتری دارند، سایه روشن‌تر را انتخاب کنید، یا چیزی اشباع‌تر را انتخاب کنید تا با برخی از رنگ‌های عمیق دیگر که امسال ظاهر می‌شوند، مطابقت داشته باشد.

 

جدیدترین کابینت آشپزخانه

 

جدیدترین رنگ کاابینت

 

7. آبی با سایه های مختلف، رنگ کابینت جدید

آبی یکی دیگر از رنگ‌های جدید کابینت است که طرفداران مخصوص به خود را دارد. به گفته لیز تومبز، دکوراتور داخلی و صاحب PDR Interiors، «آبی و سبز هنوز در دنیای کابینت قوی هستند. به ویژه آبی ناوی مدتی است که مد شده است، سال گذشته در کنار سایه های مشکی برای کابینت آشپزخانه ظاهر شد و اکنون به خودی خود در کانون توجه قرار گرفته است.»

این رنگ جدید کابینت با بسیاری از سایه های مختلف به خوبی کار می کند. آن را با کانترهای سفید، سبز یا طلایی ست کنید، یا حتی ترکیب آن با کفپوش و کانتر چوب طبیعی بسیار جذاب و شیک به نظر می رسد. رنگ سفید همیشه در مقابل آبی شفاف به نظر می رسد، بنابراین یکی از سایه های سفید را برای دیوارها در نظر بگیرید تا کابینت ها بیشتر به چشم بیایند.

 

مدل کابینت های گلاس

 

رنگ جدید کابینت

 

8. چوب طبیعی، رنگ کابینت جدید

پیش‌بینی می‌شود رنگ جدید چوب طبیعی در سال 2023 محبوبیت بیشتری پیدا کند. اگر آشپزخانه گرم و دلپذیری می‌خواهید، کابینت‌های چوب طبیعی بهترین انتخاب هستند. چوب طبیعی یک ترند محبوب کابینت است که قدرت ماندگاری باورنکردنی دارد. این رنگ در صدر فهرست رنگ های کابینت محبوب سال گذشته قرار داشت و در بسیاری از آشپزخانه ها می شود. برخی اجازه می دهند رنگ طبیعی چوب خود را نشان دهد، مانند افرای شفاف یا گیلاس طبیعی. برخی دیگر چوب را عمیق تر و تیره می کنند تا دانه و زیبایی طبیعی آن بیشتر نمایان پیدا کنند. کابینت‌های چوب طبیعی به خوبی با هر رنگی از کانتر و اکثر انواع دیوارپوش ها هماهنگ می‌شوند. چوب طبیعی جذابیتی جاودانه دارد، بنابراین بعید است که به این زودی از مد بیفتد.

مهم نیست که چه رنگی را برای کابینت آشپزخانه خود در سال 2023 انتخاب می کنید، مهم است که ظاهر و احساس کلی را که می خواهید در فضای خود ایجاد کنید در نظر بگیرید. چه بخواهید ظاهری جسور و دراماتیک داشته باشید یا فضایی ملایم تر و آرام تر، رنگ کابینت مناسب می تواند تفاوت را ایجاد کند.

 

جزیره آشپزخانه مدرن

 

جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه

 

جدیدترین رنگ های کابینت آشپزخانه کدامند؟

رنگ های سفید، مشکی، آبی، سبز و شنی، چوب و خاکستری در لیست جدیدترین رنگ های کابینت آشپزخانه سال 2023 می باشند.

 

کدام یک از رنگ های جدید کابینت برای آشپزخانه های کوچک مناسب تر است؟

رنگ های خنثی مانند سفید، خاکی و خاکستری بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک می باشند زیرا آشپزخانه را بزرگتر و دلبازتر نشان می دهند.

 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

نظر خود را ارسال کنید


نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
Close
phone Whatsapp Whatsapp