بهترین رنگ کابینت ممبران از نگاه مشتریان

تاریخ : پنجشنبه, 25 اسفند 1401 تعداد بازدید :4635 ، نظرات : 0

بهترین رنگ کابینت ممبران کدام است؟ مهمترین و بیشترین سوالی که صاحبان خانه در هنگام انتخاب کابینت ممبران از کابینت ساز می پرسند در مورد بهترین رنگ های کابینت ممبران است. کابینت ممبران در گروه کابینت های جدید کلاسیک قرار دارد که مانند کابینت های مدرن هایگلاس از تنوع رنگ بالایی برخوردار نیست. انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه اصلا آسان نیست و محدودیت رنگ های کابینت ممبران این شانس را به مشتری می دهد تا راحت تر و با توجه به سلیقه خود بهترین رنگ کابینت ممبران را برای تکمیل دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب کند. در حال حاضر کابینت ممبران سفید طلایی، ممبران سفید صدفی و ممبران قهوه ای به عنوان بهترین رنگ های کابینت ممبران نام برده می شوند. با ما در این مطلب از مجموعه گارین همراه شوید تا اطلاعات بیشتری در مورد کاتالوگ رنگ کابینت ممبران و بهترین سمپل رنگ ممبران کسب کنید.

 

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه همین حالا با تلفن 09123757385 تماس بگیرید.

 

بهترین رنگ کابینت ممبران

 

انتخاب بهترین رنگ های کابینت ممبران

انتخاب رنگ کابینت جدا از نوع متریال و جنس از موضاعات اساسی است که در طراحی داخلی آشپزخانه اهمیت زیادی دارد. از انجا که آشپزخانه محلی برای پخت و پز، سرو غذا و بعضا دورهمی های دوستانه و خانوادگی است باید به گونه ای باشد که در عین تمیزی و شیکی، آرام بخش نیز باشد و افراد خانواده حس خوبی از این فضا دریافت کنند. بدون شک رنگ کابینت برای رسیدن به این هدف بسیار تاثیر گذار است. برای انتخاب بهترین رنگ از کاتالوگ کابینت ممبران علاوه بر سلیقه و نظر شخصی افراد، متراژ و میزان نوردهی آشپزخانه نیز بسیار مهم است.

 

کاتالوگ کابینت ممبران

 

برای آشپزخانه کوچک و تاریک هیچ گزینه ای بهتر از کابینت های روشن مانند کابینت ممبران سفید صدفی و طوسی نمی باشد زیرا نمونه و سمپل رنگ ممبران روشن فضای آشپزخانه کوچک شما را بزرگتر، روشن و دلبازتر نشان می دهد تا جاییکه از دیدن آن شگفت زده خواهید شد. اما آشپزخانه های بزرگ و روشن هیچ محدودیت رنگی برای شما ایجاد نخواهند کرد و رنگ های روشن و تیره یا ترکیبی از هر دو در گروه بهترین رنگ کابینت ممبران قرار می گیرند. در این آشپزخانه ها سلیقه شخصی اولویت دارد زیرا تمام رنگ های کابینت ممبران به نوعی در آنجا زیبا و متفاوت به نظر می رسند.

 

رنگ کابینت جدید

 

 کاتالوگ رنگ کابینت ممبران

 

کابینت ممبران سفید

بدون شک ممبران سفید در صدر لیست بهترین رنگ کابینت ممبران قرار می گیرد که به دلیل ویژگیهای منحصربه فردش همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است. کابینت های ممبران سفید کاملاً ارزش سرمایه گذاری را دارند زیرا آنها به دلیل خاصیت بازتابش نور در روشنی و بزرگنمایی فضا به خصوص در آشپزخانه های کوچک تاثیر گذارند و تغییری شگرف در طراحی داخلی آشپزخانه ایجاد می کنند. ویژگی بارز سفید از بهترین و پرفروش ترین رنگ کابینت ممبران این است که براحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شود و بدون هیچ چالشی با با دیگر وسایل اشپزخانه هماهنگ می شوند. کابینت ممبران سفید صدفی و سفید طلایی از بهترین ترکیب رنگ های سفید می باشد که در کاتالوگ کابینت ممبران قرار دارد.

 

 کاتالوگ رنگ کابینت ممبران

 

کابینت ممبران سفید صدفی

این رنگ از کاتالوگ کابینت ممبران برای افرادی مناسب است که به رنگ های امروزی و مدرن علاقه مندند. ترکیب سفید صدفی از بهترین رنگ های کابینت ممبران نه تنها در آشپزخانه های بزرگ بلکه در آشپزخانه های کوچک نیز به زیبایی هر چه تمام تر دیده می شوند. وجود کابینت ممبران سفید صدفی، جدا از زیبایی منحصر بفردی که دارد باعث روشنی و طراوت خانه شما شده و فضای دلچسب و دلنشینی برای اهالی خانه ایجاد نماید.

 

اصول انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه

 

رنگ های کابینت ممبران

 

کابینت ممبران سفید طلایی

اگر تجملات و زرق و برق را دوست دارید پس بهترین گزینه از کاتالوگ رنگ کابینت ممبران برای شما کابینت سفید طلایی می باشد. زیبایی و جذابیت نفس گیر این مدل کابینت بسیار قابل توجه است و انتخاب خوبی برای آشپزخانه های بزرگ و کوچک محسوب می شود. معمولا رنگ سفید را برای کابینت ها و از رنگ طلایی برای دستگیره ها، شیرآلات، آویزها و ... استفاده می شود. سعی کنید در استفاده  از رنگ طلایی در طراحی کابینت ها زیاده روی نکنید زیرا شاید در چند ماه اول به نظرتان خیلی زیبا باشد ولی در میان مدت شما را دلزده و خسته می کند.

 

سمپل رنگ ممبران

 

کابینت ممبران طوسی

تناژهای مختلف رنگ طوسی یا خاکستری (از خاکستری روشن تا خاکستری تیره) به خوبی بر روی کابینت ممبران می نشینند و انتخاب بسیاری از افراد برای کابینت های آشپزخانه می باشد. اگر شما هم به دنبال داشتن آشپزخانه شیک و لاکچری هستید، کابینت ممبران خاکستری می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. البته این نکته را به یاد داشته باشید که خاصیت این رنگ تا حدودی تیره و سرد است. از این جهت بهتر است آشپزخانه شما نور طبیعی خوبی داشته باشد و از طرف دیگر از کفپوش چوبی در آشپزخانه استفاده کنید تا فضای آشپزخانه به لحاظ انرژی خیلی سرد نباشد. هر چند زیبایی و جذابیت کابینت ممبران طوسی در آشپزخانه های مدرن قابل چشم پوشی نیست و جلوه ای خاص به فضای ساده و ظریف آنجا می بخشد.

 

بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک

 

سمپل رنگ ممبران

 

کابینت ممبران کرم

همانطور که می دانید دو رنگ کرم و نسکافه ای بسیار به هم نزدیک هستند و بسیاری از افراد تفاوتی بین رنگ کرم و نسکافه ای قائل نمی باشند. رنگ کرم زردی بیشتری نسبت به رنگ نسکافه ای دارد و از گروه رنگ های گرم به شمار می رود. این رنگ از بهترین رنگ های کابینت ممبران برای افرادی که احساس خوب آرامش و روشنی را با هم در آشپزخانه ی خود می خواهند، انتخاب درست و به جایی می باشد. اگر دوست ندارید تا از رنگ کرم به عنوان تک رنگ در آشپزخانه خود استفاده کنید، می توانید آن را با رنگ های سفید، آبی، قهوه ای تیره و طلایی ترکیب کرده و از نتیجه چشمگیر آن لذت کافی را ببرید.

 

سمپل رنگ ممبران

 

کابینت ممبران قهوه ای رنگ چوب

از دیرباز، رنگ قهوه ای چوب با رگه های درشت و ریز، روشن و تیره توسط مردم مورد استفاده قرار می گرفته و هنوز هم عضو ثابت آشپزخانه های ایرانی به خصوص در سبک کلاسیک به شمار می رود. در واقع رنگ قهوه ای چوب را می توان محبوب ترین و پر استفاده ترین رنگ کابینت آشپزخانه طی سالهای گذشته دانست و این موضوع مختص کابینت ممبران نیست! هنوز بسیاری از افراد دوست دارند که کابینت های آشپزخانه شان به رنگ قهوه ای چوب باشد. انگار که کابینت ها از جنس چوب طبیعی هستند. توجه داشته باشید هرچه رنگ کابینت ممبران تیره تر باشد ظرافت نقوش و حکاکی ها بر روی آنها بیشتر جلب توجه می کند و به دلیل شباهت آن با کابینت های چوبی به آشپزخانه شما ارزش می بخشد.

 

رنگ کابینت های گلاس جدید

 

رنگ های کابینت ممبران

 

کابینت ممبران مشکی

مشکی از رنگ های خاص است که استفاده از آن در کابینت ممبران، نمایی مدرن، شیک و پر ابهت را به آشپزخانه می بخشد. استفاده از رنگ مشکی در کابینت آشپزخانه، همیشه مد و متداول بوده و جذابتی باشکوه دارد. از این گذشته مشکی از کاتالوگ رنگ کابینت ممبران به راحتی با همه‌ی رنگ‌ها و سایر عناصر آشپزخانه ترکیب شده و فضای مدرنی را بوجود می آورد.

 

بهترین رنگ های کابینت ممبران چیست؟

رنگ های سفید طلایی، سفید صدفی، طوسی، مشکی و قهوه ای را می توانیم به عنوان بهترین رنگ های کابینت ممبران نام ببریم.

 

پرفروش ترین رنگ کابینت ممبران کدام است؟

سفید یکی از پرفروش ترین رنگ ها برای کابینت ممبران می باشد که براحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شود و آرامش خاصی به فضای اشپزخانه می بخشد. علاوه بر سفید، رنگ آبی کلاسیک که رنگ جدید و ترند سال بوده نیز در لیست پرفروش ترین رنگ کابینت ممبران قرار می گیرد.

 

رنگ های کابینت ممبران

 

کاتالوگ رنگ کابینت ممبران

 

بهترین رنگ کابینت ممبران

 

کاتالوگ رنگ کابینت ممبران

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

نظر خود را ارسال کنید


نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
Close
phone Whatsapp Whatsapp