کابینت های گلاس سفید، انتخاب زیبا و جدید برای آشپزخانه های مدرن

تاریخ : دوشنبه, 14 تیر 1400 تعداد بازدید :18470 ، نظرات : 0

کابینت های گلاس سفید یک زیرساخت واضح و هوشمند را برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه فراهم می کند. کابینت های گلاس سفید نور را منعکس می کند، فضا را روشن و دلباز نشان می دهد و با ایجاد توهم فضایی به بزرگنمایی آشپزخانه کمک می کند. چرا کابینت های گلاس سفید را انتخاب کنیم؟ ترکیب کابینت های گلاس سفید با کدام رنگ ها جذاب و زیباتر دیده می شود؟ مزایا و معایب مدل کابینت های گلاس سفید؟ در این مطلب از مجموعه گارین به این سوالات رایج بین مشتریان پاسخ می دهیم پس تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

 

کابینت های گلاس سفید

 

چرا کابینت های گلاس سفید را انتخاب کنیم؟

رنگ سفید یکی از درخشان ترین رنگ هایی است که می توانید در انواع مدل های کابینت استفاده کنید، زیرا نور را به خوبی بازتاب می دهد، در شب روشن تر به نظر می رسد و در روز باعث روشنایی بیشتر فضای آشپزخانه می شود. حالا چرا کابینت های گلاس سفید؟ براقیت و درخشندگی از ویژگیهای بارز کابینت های گلاس سفید می باشد که تاثیر بسزایی در دکوراسیون آشپزخانه دارد. درواقع کابینت سفید های گلاس براق قابلیت این را دارد تا هر محیط تاریک و کسل کننده را به فضایی پر جنب و جوش، روشن و درخشان تبدیل کند. آنها  فضا را روشن و دلباز نشان می دهند و با ایجاد توهم فضایی به بزرگنمایی آشپزخانه کمک می نمایند.

 

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه همین حالا با تلفن 09123757385 تماس بگیرید

 

کابینت هایگلاس سفید

 

کابینت های گلاس سفید براحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شود و پایه و اساس بسیاری از آشپزخانه های مدرن و خیره کننده را تشکیل می دهد. کابینت های گلاس سفید اکلیلی و مدل کابینت های گلاس سفید طلایی از پرطرفدارترین ترکیب رنگ های های گلاس سفید می باشد که امروزه به خصوص در آشپزخانه های مدرن زیاد دیده می شود.

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی

 

کابینت های گلاس سفید همچنان محبوب هستند و همچنان محبوب خواهند بود زیرا آنها ابدی هستند و همیشه در ذهن طراحان داخلی باقی می مانند. کاربردی هستند و هرگز از مد نمی افتند اما به نگهداری بیشتری نسبت به رنگهای دیگر کابینت نیاز دارند. اگر از این مدل کابینت برای آشپزخانه کوچک خود انتخاب نمایید، به طرز جادویی احساس خواهید کرد که فضا خیلی بزرگتر از اندازه خود دیده می شود. طراحان داخلی همواره کابینت های گلاس سفید را برای آشپزخانه های کوچک و کم نور به عنوان بهترین انتخاب، پیشنهاد می دهند هر چند که آنها در آشپزخانه های بزرگ نیز به خوبی دیده می شوند.

 

ترکیب کابینت های گلاس سفید با کدام رنگ ها جذاب و زیباتر دیده می شود؟

کابینت های گلاس سفید به دلیل خاصیت خنثی به خوبی با رنگ های دیگر ترکیب می شود و باعث زیباتر شدن دکوراسیون آشپزخانه می شود.

 

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی طلایی

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی

کابینت هایگلاس سفید اکلیلی یکی از جدیدترین و جذاب ترین ترکیب کابینت های گلاس سفید می باشد که به دلیل اکلیل های زیبا و درخشانی که در ترکیب آن به کار رفته، نسبت به سایر مدل های هایگلاس درخشندگی و براقیت بیشتری دارد. مدل کابینت های گلاس سفید اکلیلی از انواع کابینت مدرن می باشد که علاوه بر زیبایی سحرانگیز، اگر به خوبی مراقبت شود، سالهای سال می تواند زینت بخش آشپزخانه مدرن شما باشد.

 

کابینت هایگلاس سفید اکلیلی

 

 قدرت بالای بازتابش و انعکاس نور از ویژگی های منحصربه فرد کابینت های گلاس اکلیلی محسوب می شود. این ویژگی باعث می شود تا فضای آشپزخانه علاوه بر اینکه بزرگتر از اندازه خود به نظر می رسد، دلبازتر نیز نشان دهد. اما از معایب این مدل کابینت همین بس که در برابر ضربه و خط و خش، رطوبت و آب بسیار آسیب پذیر عمل کرده و مقاوم نیست.

نکته:  اگر دوست دارید آشپزخانه تان ظاهری لاکچری و پرزرق و برق داشته باشد، ما به کابینت های گلاس سفید طلایی اکلیلی را پیشنهاد می دهیم.

 

این مطلب را از دست ندهید: کابینت مات بهتر است یا براق؟ +مقایسه کابینت آشپزخانه براق و مات

 

 

مدل کابینت های گلاس سفید طلایی

 

مدل کابینت های گلاس سفید طلایی

کابینت های گلاس سفید طلایی، از جذاب ترین ترکیب رنگ های گلای سفید می باشد که به دلیل زیبایی نفس گیر، توجه همه ی نگاه ها را به خود جلب می کند. ترکیب سفید طلایی برخلاف تصور بسیاری از افراد نه تنها در کابینت های کلاسیک مانند کابینت ممبران کاربرد دارد، بلکه بر روی کابینت های گلاس مدرن نیز احساس شکوه و زیبایی را به فضای آشپزخانه می بخشد. این مدل کابینت نماد جلال و اشرافیت می باشد و  احساس قدرت، زیبایی، جبروت و شکوه را به بیننده القا می کند.  

معمولا برای اجرای کابینت هایگلاس سفید طلایی، رنگ سفید را برای کابینت ها و رنگ طلایی را برای شیرآلات، دستگیره کابینت، لوستر و دیوار بین کابینتی در نظر می گیرند. دیوارپوش و آویزهای مسی در ترکیب با کابینت هایگلاس سفید، تصویری با زیبایی نفس گیر و سحرانگیز ایجاد می نمایند.

 

کابینت های گلاس سفید مشکی

 

کابینت های گلاس سفید مشکی

کابینت هایگلاس سفید مشکی یک ترکیب جذاب، پرقدرت و بسیار لوکس است که در آشپزخانه های مدرن جلوه زیبایی پیدا می کند. اگرچه سیاه و سفید هر دو از رنگ های خنثی به حساب می آیند ولی ترکیب آنها در دکوراسیون داخلی به خصوص در آشپزخانه شگفت انگیز است. کنتراست و تضاد این ترکیب به زیبایی و جذابیت هر آشپزخانه و با هر سبکی می افزاید و به دلیل ایجاد توهم فضایی باعث بزرگنمایی فضا نیز می شود.

 

 

بهتر است در آشپزخانه های کوچک، سفید را به عنوان رنگ غالب مدل کابینت های گلاس سفید مشکی انتخاب کنید تا فضا تیره به نظر نرسد. برای این منظور شما می توانید کابینت ها را به رنگ سفید و کانتر آشپزخانه را مشکی انتخاب کنید. البته ترکیب سفید مشکی بر روی انواع مدل کابینت پلی اورتان نیز زیبا و تماشایی است.

 

کابینت های گلاس سفید قرمز

 

کابینت های گلاس سفید قرمز

ترکیب سفید قرمز یک ترکیب شاد، پرانرژی و چشمگیر است که بر روی کابینت های گلاس به زیبایی هر چه تمام تر دیده می شود. اگر دوست دارید آشپزخانه ای پرنشاط، سرزنده و هیجان انگیز داشته باشید، کابینت های گلاس سفید قرمز می تواند همانی باشد که شما می خواهید. البته نباید در استفاده از رنگ قرمز زیاده روی کنید زیرا به مرورو و طولانی مدت شما را دلزده و خسته می کند بنابراین بهتر است از رنگ قرمز برای تزیینات و اکسسوری ها و حتی وسایل جانبی استفاده کنید.

 

کابینت های گلاس سفید طوسی

 

کابینت های گلاس سفید طوسی

کابینت های گلاس سفید طوسی یک از محبوبترین و پر مصرف ترین ترکیب رنگ کابینت های گلاس می باشد که علاوه در آشپزخانه های مدرن برای آشپزخانه های کلاسیک نیز مناسب می باشد. ظرافت و سادگی کابینت سفید طوسی باعث می شود تا احساس خوب آرامش را در فضای آشپزخانه تان به خوبی احساس کنید. ترکیب سفید طوسی چند سالی است که مد شده و مطمئن باشید که در چند سال آینده نیز همچنان در دکوراسیون آشپزخانه مورد استفاده قرارمی گیرد. پس اگر به این ترکیب رنگ علاقه دارید با انتخاب کابینت هایگلاس سفید طوسی می توانید سالها از تماشای ان در آشپزخانه خود لذت ببرید.

 

کابینت های گلاس سفید

 

مزایا و معایب کابینت های گلاس سفید

درخشندگی و براقیت از مهمترین مزایای کابینت های گلاس سفید به شمار می رود. این ویژگی باعث می شود تا این مدل کابینت قابلیت بالایی در بازتابش نور داشته باشد و با ابجاد توهم فضایی به بزرگنمایی فضا کمک کند. زیبایی و جذابیت کابینت های گلاس سفید می تواند هر آشپزخانه ای با هر متراژ و سبکی روشن، دلباز و گیرا نشان دهد. مهمترین عیب های گلاس سفید این است که آثار لکه، چربی و رد انگشتان دست به طور واضح دیده می شود ولی در مقابل تمیز کردن مدل کابینت های گلاس سفید آسان است و تنها با یک دستمال نمناک می توانید آنها را تمیز کرده و برق بیاندازید.

 

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه همین حالا با تلفن 09123757385 تماس بگیرید

 

هایگلاس سفید اکلیلی

 

کابینت های گلاس سفید

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی طلایی

 

کابینت های گلاس سفید خاکستری

 

کابینت های گلاس سفید  مشکی

 

کابینت های گلاس سفید

 

کابینت های گلاس سفید طلایی

 

کابینت های گلاس سفید

 

کابینت های گلاس سفید

 

کابینت های گلاس سفید

 

کابینت های گلاس سفید قرمز

 

کابینت های گلاس سفید

 

کابینت های گلاس سفید

 

کابینت های گلاس سفید

 

کابینت های گلاس سفید

 

کابینت های گلاس سفید

 

کابینت های گلاس سفید

 

کابینت های گلاس سفید  بژ

 

کابینت های گلاس سفید

 

کابینت های گلاس سفید

 

کابینت های گلاس سفید

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

نظر خود را ارسال کنید


نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
Close
phone Whatsapp Whatsapp