آنچه برای انتخاب مدل کابینت برای آشپزخانه کوچک لازمه بدونی؟

تاریخ : پنجشنبه, 24 فروردین 1402 تعداد بازدید :807 ، نظرات : 0

مدل کابینت آشپزخانه کوچک تاثیر زیادی در کارآمدی فضا دارد و حتی می تواند تمام ویژگی‌های یک طراحی استاندارد مانند گردش کار یکپارچه و فضای ذخیره‌سازی کافی را برای شما فراهم کند. آیا در یک آپارتمان کوچک زندگی می کنید؟ آیا آشپزخانه شما فضای کمی از خانه را اشغال می کند؟ بنابراین تقریباً مسلم است که داشتن فضای کافی برای نگهداری ظروف به یکی از دغدغه های شما تبدیل شده است! باید اعتراف کنید که افزودن کابینت های بیشتر به آشپزخانه های کوچک کمی سخت است. اما جای نگرانی نیست! با انتخاب مناسب انواع مدل کابینت جدید برای آشپزخانه کوچک می توانید حتی از فضاهای پرت و مرده در جهت افزایش فضای داخل کابینت استفاده کنید.

 

فهرست مطالب:

طراحی کابینت آشپزخانه کوچک

مدل کابینت برای آشپزخانه کوچک مستطیل

مدل کابینت آشپزخانه کوچک بدون اپن

مدل کابینت جزیره ای برای آشپزخانه کوچک

20 مدل کابینت جدید برای آشپزخانه کوچک

 

طراحی کابینت آشپزخانه کوچک

داشتن یک آشپزخانه کوچک به این معنی نیست که نمی توانید فضای زیبا و کاربردی داشته باشید. اما به یاد داشته باشید طراحی کابینت آشپزخانه کوچک به دلیل فضای کم باید با دقت بیشتری انجام شود. یکی از بهترین ایده های کابینت برای آشپزخانه کوچک استفاده از طرح های کابینت های تا سقف می باشد. با این مدل کابینت شما می توانید قفسه های کابینت آشپزخانه خود را گسترش داده و نهایت استفاده را از فضای جادار و بزرگ کابینت ها ببرید. بهتر است کابینت های سبک مدرن و مینیمال را انتخاب کنید زیرا طراحی ساده و کاربردی این مدل کابینت جدید برای آشپزخانه کوچک نه تنها به بزرگنمایی فضا کمک می کند بلکه کافی ذخیره سازی بیشتری را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

 

جدیدترین مدل کابینت 1402

 

کابینت آشپزخانه کوچک

 

در طراحی کابینت آشپزخانه کوچک، حتما از انواع اکسسوری کابینت استفاده کنید. زیرا با استفاده از این تجهیزات، تمام فضاها به صورت خلاقانه و هوشمندانه از هم جدا می شوند و می توان با داشتن یک کابینت کوچک اما جادار، هر وسیله ای را در جای مناسب خود قرار داد و به راحتی به آنها دسترسی داشت. با اکسسوری تقسیم کننده کشو دیگر کشوهای کابینت شما شلوغ و به ریخته نیست و براحتی می توانید وسایل مورد نیاز خود را پیدا کنید.

 

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه همین حالا با تلفن 09123757385 تماس بگیرید.

 

کابینت آشپزخانه کوچک

 

اگر آشپزخانه شما پنجره دارد، بهتر است در طراحی کابینت از شلف های دیواری برای اطراف پنجره استفاده کنید. شلف های دیواری که قفسه های باز نیز نامیده می شوند، فضای ذخیره سازی اضافی را در آشپزخانه فراهم می کنند. شما می توانید از انها برای قرار دادن وسایل مورد نیاز روزمره مانند بشقاب، فنجان، لیوان و ... استفاده کنید و یا با قرار دادن وسایل تزیینی و شیک، فضای آشپزخانه را زیباتر جلوه دهید. همچنین می توانید با نمایش برخی از چینی ها یا کتاب های آشپزی مورد علاقه خود از آنها برای شخصی سازی فضای خود استفاده کنید.

 

مدل کابینت برای آشپزخانه کوچک

 

در طراحی کابینت آشپزخانه های کوچک حتما از رنگ های روشن و خنثی استفاده کنید. رنگ‌های روشن نسبت به رنگ‌های تیره بازتاب بیشتری دارند و آشپزخانه شما را روشن و همچنین دلبازتر نشان می‌دهند. آبی روشن، سبز یا زرد کم رنگ دیگر رنگ‌های عالی هستند که با آنها آشپزخانه شما بزرگتر از اندازه خود به نظر می آید. کابینت دو رنگ نیز ایده خوبی برای فضاهای کوچک می باشد. مدل کابینت آشپزخانه کوچک سفید طوسی، سفید بژ و سفید مشکی گزینه های عالی هستند.

 

بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه کوچک

 

مدل کابینت آشپزخانه کوچک

 

مدل کابینت برای آشپزخانه کوچک مستطیل

در این مدل آشپزخانه ها به گالی نیز مشهور هستند به دلیل محدودیت فضا باید در انتخاب مدل کابینت بیشتر دقت شود. بهتر است کابینت آشپزخانه کوچک خود را به گونه ای انتخاب کنید که ابعاد آن مناسب باشد. زیرا اگر طراحی آن به درستی انجام شود و فضاهای لازم برای قرار دادن وسایل مختلف تعبیه شود، کابینت کوچک و مستطیلی شما بسیار زیبا و جادار به نظر می رسد. اگرچه در این مدل آشپزخانه فضا بسیار محدود است و تنها یک مسیر باریک برای رفت و آمد دارید ولی به دلیل داشتن دو کانتر موازی فضای کافی برای قرار دادن وسایل و ابزار مناسب پخت و پز را خواهید داشت.

 

طراحی کابینت آشپزخانه کوچک

 

کابینت آشپزخانه کوچک با اپن

 

مدل کابینت آشپزخانه کوچک بدون اپن

انواع مدلهای مختلفی از کابینت طراحی می شود که یکی از آنها مدل کابینت آشپزخانه کوچک بدون اپن است. این مدل کابینت آشپزخانه کوچک که طرفداران زیادی نیز دارد، فضای بیشتری برای رفت و آمد به ما می دهد. از انجا که کابینت ها بیشترین سهم را در زیبایی این آشپزخانه ها دارند بهتر است در انتخاب آنها بیشتر دقت کنید. طراحان کابینت های مدرن مانند هایگلاس را برای آشپزخانه های کوچک و بدون اپن پیشنهاد می دهند. کابینت هایی را انتخاب کنید که رنگ روشن دارند و طراحی آنها به گونه ای ایست که تا سقف ادامه دارد. اگر فضای آشپزخانه شما اجازه می دهد می توانید از میز غذاخوری به جای اپن استفاده کنید و در غیر این صورت بهتر است برای بزرگنمایی بیشتر آشپزخانه از قرار دادن میز جلوگیری کنید.

 

کابینت آشپزخانه کوچک بدون اپن

 

کابینت آشپزخانه کوچک

 

مدل کابینت جزیره ای برای آشپزخانه کوچک

این مدل کابینت برای آشپزخانه کوچک که بسیار جذاب و زیبا به نظر می رسد، طرفداران زیادی نیز دارد. پس اگر شما نیز می خواهید در آشپزخانه کوچک خود، جزیره داشته باشید، حتما لازم است در طراحی پلان آشپزخانه، محتاطانه‌تر رفتار کرده و از کابینت‌هایی استفاده کنید که فضای بیشتری را میان آشپزخانه در اختیارتان قرار می‌دهند. این مدل کابینت بسیار جادار و پرکابرد است و می‌تواند تا حدود زیادی نیاز شما برای داشتن فضاهای ذخیره سازی اضافی رفع کند. این مدل کابینت کوچک آشپزخانه مدل های مختلفی دارد و ما در صورتی که فضای اشپزخانه شما اجازه بدهد، جزیره‌های چند منظوره پیشنهاد می دهیم تا بتوانید از فضای موجود، به شکل بهینه‌تری استفاده کنید. اما اگر فضاهای خیلی کمی دارید بهتر است کابینت جزیره متحرک را انتخاب کنید. این مدل کابینت جزیره کوچک دارای چرخ است و شما براحتی می توانید آن را در صورت لزوم جابه جا کنید.

 

جدیدترین مدل کابینت جزیره ای

 

مدل کابینت جزیره ای برای آشپزخانه کوچک

 

مدل کابینت جزیره ای برای آشپزخانه کوچک

 

20 مدل کابینت جدید برای آشپزخانه کوچک

در ادامه جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه کوچک را مشاهده می کنید.

 

ترکیب کابینت سفید با چه رنگی خوبه

 

مدل کابینت جدید برای آشپزخانه کوچک

 

مدل کابینت آشپزخانه کوچک

 

کابینت آشپزخانه کوچک بدون اپن

 

کابینت آشپزخانه کوچک

 

کابینت آشپزخانه کوچک

 

کابینت اشپزخانه بدون اپن

 

مدل کابینت آشپزخانه کوچک دو رنگ

 

مدل کابینت آشپزخانه کوچک بدون اپن

 

کابینت آشپزخانه جدید کوچک

 

مدل کابینت آشپزخانه کوچک

 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

نظر خود را ارسال کنید


نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
Close
phone Whatsapp Whatsapp