کابینت سفید با چه رنگی ست میشه؟

تاریخ : شنبه, 19 فروردین 1402 تعداد بازدید :881 ، نظرات : 0

انتخاب بهترین ترکیب رنگ کابینت سفید برای آشپزخانه همیشه ساده نیست و به نظر تصمیم بزرگی است. شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که کابینت سفید با چه رنگی ست میشه؟ ترکیب کابینت سفید با چه رنگی خوبه؟ وقتی صحبت از ترکیب رنگ کابینت سفید می شود، گزینه های متفاوتی وجود دارد و انتخاب آن به سلیقه و خواسته شما بستگی دارد. اگر در انتخاب ترکیب رنگ کابینت سفید آشپزخانه خود تردید دارید بهتر است از رنگ های خاکی و خنثی مانند خاکستری و بژ استفاده کنید. انتخاب رنگ های گرم مانند زرد، قرمز و نارنجی، آشپزخانه شما را شاد و پرانرژی نشان می دهد ولی با انتخاب رنگ های سرد مانند آبی و سبز فضایی آرام خواهید داشت.

 

فهرست مطالب:

رنگ کابینت سفید با چه رنگی ست میشود؟

ترکیب رنگ کابینت سفید با رنگ چوب

ترکیب رنگ کابینت سفید با خاکستری

ترکیب رنگ کابینت سفید با آبی بی انتها

ترکیب رنگ کابینت سفید با مشکی

ترکیب رنگ کابینت سفید با بژ دلپذیر

ترکیب رنگ کابینت سفید با قرمز جسور

ترکیب رنگ کابینت سفید با نارنجی

ترکیب رنگ کابینت سفید با سبز

 

رنگ کابینت سفید با چه رنگی ست میشود؟

کابینت های سفید به دلیل زیبایی بی انتها و قابلیت هماهنگی با سبک های سنتی، معاصر، کلاسیک و مدرن بسیار مورد توجه هستند. آنها با همه رنگ‌ها مطابقت دارند و به راحتی می‌توانند با لوازم آشپزخانه، کانتر، جزیره‌ آشپزخانه و بک اسپلش هماهنگ شوند تا ظاهری جذاب داشته باشند. طراحان داخلی رنگ های خاکی را برای ترکیب با کابینت های سفید توصیه می کنند. این رنگ ها حس گرم و دلپذیری دارند که باعث می شود تا افراد خانواده از بودن در آشپزخانه احساس راحتی کنند. ولی اگر می خواهید آشپزخانه ای شاد و گرم داشته باشید، رنگ‌های خنثی را با اضافه کردن رنگ‌های قرمز، نارنجی یا زرد مخلوط کنید تا گرم‌تر به نظر برسند. اگر رنگ ها خیلی گرم شدند، می توانید آنها را با رنگ های سبز، بنفش یا آبی خنک کنید. همچنین برخی از رنگ ها برای تحریک اشتها مناسب هستند، در حالی که برخی دیگر مناسب نیستند. قرمز یکی از رنگ های عالی است که به عنوان محرک اشتها شناخته می شود. البته لازم به ذکر است ترکیب رنگ کابینت سفید با رنگ های خنثی برای آشپزخانه های کوچک و کم نور، بهترین انتخاب می باشد.

 

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه همین حالا با تلفن 09123757385 تماس بگیرید.

 

کابینت سفید با چه رنگی ست میشه

 

ترکیب رنگ کابینت سفید با رنگ چوب

این ترکیب رنگ برای سبک مختلف از مدرن و معاصر تا کلاسیک و سنتی مناسب است و با انتخاب آن می توانید جلوه ای شیک با جذابیتی دوست داشتنی به فضای آشپزخانه خود ببخشید. ترکیب کابینت سفید با رنگ چوب روشن، فضای آشپزخانه‌ شما را  مدرن‌تر و دلباز‌تر نشان می دهد و در مقابل، استفاده از چوب‌هایی به رنگ تیره‌تر، باعث کنتراست و تضاد رنگی بیشتری در آشپزخانه خواهد شد که برای آشپزخانه های بزرگ و پرنور مناسب تر است.

 

رنگ کابینت جدید

 

رنگ کابینت سفید با چه رنگی ست میشود

 

ترکیب رنگ کابینت سفید با خاکستری

از چوب و سفید، با دو رنگ خاکستری و سفید در جهتی کاملا متفاوت حرکت می کنیم. این یک طرح رنگی است که برای مدتی در صدر نمودار ترندها قرار دارد و حتی با نزدیک شدن به دهه دوم قرن حاضر همچنان مرتبط باقی می ماند. پس اگر به دنبال یک طرح رنگ مینیمالیستی برای آشپزخانه خود هستید، ترکیب خاکستری و سفید را در نظر بگیرید. خاکستری یک رنگ خنثی زرق و برق دار است که تقریباً با هر سایه ای که وجود دارد می آید. اما با رنگ سفید هم معجزه می کند. تضاد بین خاکستری و سفید جذابیت بصری زیادی ایجاد می کند. بنابراین، شما ظاهری بسیار ظریف و ساده برای آشپزخانه مدرن مینیمالیست خواهید داشت. اینکه رنگ خاکستری را با چه تناژی برای ترکیب با کابینت های سفید آشپزخانه خود انتخاب کنید، کاملا سلیقه ای است. اما اگر می خواهید رنگ های خود را تا حد امکان خنثی نگه دارید، می توانید خاکستری روشن را انتخاب کنید. دیوارهای آشپزخانه خاکستری روشن با کابینت های سفید یک ظاهر شیک و ساده به شما می دهد. ترکیب سفید با خاکستری تیره و ذغالی در عین حالی که انتخابی جسورانه است ولی جذابیتی منحصر به فرد به فضای آشپزخانه های بزرگ می دهد.

 

چگونه رنگ کابینت را انتخاب کنیم

 

ترکیب رنگ کابینت سفید

 

ترکیب رنگ کابینت سفید با آبی بی انتها

آبی یکی از بهترین رنگ ها در ترکیب با سفید می باشد ولی اینکه این ترکیب رنگ در دکوراسیون آشپزخانه شما چقدر می تواند لذت بخش باشد به تناژ های رنگ و مقدار استفاده از آن بستگی دارد. رنگ آبی سرشار از انرژی و انتقال دهنده آرامش است و رنگ سفید احساس پاکیزی و تمیزی در انسان ایجاد می کند. سفید و آبی همیشه طیف وسیعی از انتخاب های طراحی و سبک را ارائه می دهند. اگر آشپزخانه شما میزان زیادی نور طبیعی روز را دریافت می کند می توانید به سایه های تیره رنگ آبی نیز فکر کنید ولی اگر فضایی آشپزخانه کوچک و کم نور است، رنگ آبی با تناژهای روشن انتخاب بهتری است. با این حال شما می‌توانید رنگ‌هایی را امتحان کنید که فراتر از سایه‌های معمول آبی هستند و وارد دنیای فیروزه‌ای و آبی شوید. مهم نیست که چقدر تصمیم دارید از "سایه های آبی اصلی" خود فاصله بگیرید، به یاد داشته باشید که سادگی رنگ آبی و سفید جایی است که جادوی واقعی آن نهفته است!

 

کابینت سفید های گلاس

 

ترکیب کابینت سفید با چه رنگی خوبه

 

ترکیب رنگ کابینت سفید با مشکی

ترکیب کابینت های سفید با رنگ سیاه یکی دیگر از انتخاب های جاودانه برای آشپزخانه می باشد. سیاه و سفید وقتی با هم جفت شوند ظاهری شیک و کلاسیک ایجاد می کنند. اما چگونه می توانید این رنگ ها را در آشپزخانه خود ترکیب کنید؟ اگر کابینت‌های سفیدی دارید که دیوارهایتان را پوشانده‌اند، می‌توانید رنگ مشکی را به رنگ‌بندی خود وارد کنید. به عنوان مثال، می‌توانید دیوارها یا کاشی‌های مشکی را به عنوان بک اسپلش انتخاب کنید. وقتی این پالت رنگ به خوبی انجام شود، باکلاس، تمیز و ظریف به نظر می رسد. البته نکته مهمی که نباید فراموش کنید، نورپردازی آشپزخانه است. مطمئن شوید که نورپردازی به خوبی انجام شود تا فضایی خسته کننده و دلگیر نداشته باشید.

 

رنگ بندی کابینت نئوکلاسیک

 

بهترین ترکیب رنگ کابینت سفید

 

ترکیب رنگ کابینت سفید با بژ دلپذیر

رنگ بژ از رنگ های عالی است که به خوبی با کابینت های سفید ست میشود هر چند که اغلب نادیده گرفته می شود، زیرا این رنگ خنثی است. برخی حتی آن را ملایم می نامند. اما اگر به دنبال ظاهری گرم هستید، این رنگ می تواند در آشپزخانه به خوبی کار کند. تضاد و کنتراست سفید سرد با بژ گرم تماشایی است و انتخاب این ترکیب فضای آشپزخانه شما دلپذیرتر، دنج‌تر و جذاب‌تر نشان می دهد. ممکن است فکر کنید که بژ یک رنگ منسوخ شده است. اما می توان از آن در خانه های مدرن بسیار موثر استفاده کرد بدون اینکه خسته کننده به نظر برسد. بنابراین، از استفاده از این رنگ ملایم و گرم در آشپزخانه خود نترسید. در حالی که کابینت های سفید شما را در بهترین حالت به نمایش می گذارد، حال و هوای آرامش بخشی نیز در فضای آشپزخانه ایجاد می کند.

 

کابینت رنگ بژ

 

ترکیب رنگ کابینت سفید با بژ

 

ترکیب رنگ کابینت سفید با قرمز جسور

اگر به رنگ های غنی و پررنگ علاقه دارید می توانید با ترکیب رنگ قرمز با کابینت های آشپزخانه ای شیک و شاد داشته باشید. این رنگ قطعاً چشم نواز و جسورانه است اگر سبک شما باشد. مطالعات نشان می‌دهد که رنگ قرمز داغ‌ترین رنگ در میان رنگ‌های گرم و رنگی تند است که نشان‌دهنده اشتیاق، عشق، هیجان و انرژی است. رنگ قرمز نشاط جسمی ما را بیدار می کند، احساسات ما را تحریک می کند، اشتها را تحریک می کند. ترکیب سفید قرمز برای آشپزخانه های سبک مدرن و کابینت های گلاس بیشتر مناسب است. ترکیب کابینت های سفید با جزیره قرمز جذابیت زیادی دارد. نکته مهم اینکه در استفاده از رنگ قرمز به خصوص در آشپزخانه های کوچک زیاده روی نکنید زیرا خیلی زود شما را دلزده می کند.

 

رنگ کابینت های گلاس جدید

 

ترکیب رنگ کابینت سفید با قرمز

 

ترکیب رنگ کابینت سفید با نارنجی

نارنجی رنگی غنی، گرم و پر انرژی است که اغلب با شادی همراه است و با حال و هوای مرکباتی که دارد می تواند طراوت را به آشپزخانه شما بیاورد. شما می توانید از رنگ نارنجی پررنگ، روشن یا رنگ هلویی کم رنگ تر انتخاب کنید. ترکیب کابینت آشپزخانه سفید نارنجی در عین جذابیت و زیبایی، کاملا شجاعانه است. شما می توانید از رنگ نارنجی برای کانتر آشپزخانه، بک اسپلش و جزیره استفاده کنید. انتخاب یک بک اسپلش نارنجی نیز ایده خوبی می باشد. همچنین شما می توانید با قرار دادن صندلی های بار نارنجی در اطراف جزیره سفید آشپزخانه خود یک تصویر خیره کننده خلق کنید. مطمئن باشید با انتخاب این ترکیب هر بار که وارد آشپزخانه می شوید لبخند می زنید. (حداقل تا زمانی که رنگ های روشن را دوست دارید!).

 

پرفروش ترین رنگ کابینت ممبران

 

ترکیب رنگ کابینت سفید با نارنجی

 

ترکیب رنگ کابینت سفید با سبز

سبز یکی دیگر از رنگ های طبیعی است که به خوبی با کابینت های سفید آشپزخانه ست می شود. طراوت و حسی خاکی را به آشپزخانه شما می بخشد بدون اینکه خیلی جسورانه و در چهره شما باشد. اگر آشپزخانه بزرگ‌تری دارید، می‌توانید رنگ های سبز جنگلی تیره‌تر را انتخاب کنید اما سبز مریم گلی یا سبز نعنایی تقریباً در هر آشپزخانه ای، صرف نظر از اندازه و سبک، به خوبی کار می کند. یا اگر ترجیح می‌دهید، می‌توانید از رنگ سبز آبی یا سبز دریایی استفاده کنید. اما هر کدام را که ترجیح بدهید، این رنگ آرام و خاکی آشپزخانه شما را جذاب جلوه می دهد.

 

جدیدترین مدل کابینت ۱۴۰۲

 

ترکیب رنگ کابینت سفید با سبز

 

ترکیب کابینت سفید با چه رنگی خوبه؟

کابینت های سفید به خوبی با رنگ های زیادی ست می شوند. رنگ های گرم مانند زرد، قرمز و نارنجی، اشپزخانه شما را شاد و پرانرژی نشان می دهد ولی با انتخاب رنگ های سرد مانند آبی و سبز فضایی آرام خواهید داشت.

 

بهترین ترکیب رنگ کابینت سفید برای آشپزخانه چیست؟

بهترین ترکیب رنگ کابینت سفید برای آشپزخانه، ترکیب سفید طوسی، سفید بژ، سفید قرمز، سفید سبز و سفید آبی می باشد.

 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

نظر خود را ارسال کنید


نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
Close
phone Whatsapp Whatsapp