بهترین رنگ کابینت آشپزخانه کوچک چیه؟

تاریخ : دوشنبه, 21 فروردین 1402 تعداد بازدید :645 ، نظرات : 0

بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه کوچک، سفید است. کابینت سفید نور بیشتری را منعکس می کند، فضا را روشن، دلباز و بزرگتر از اندازه خود نشان می دهد. یکی از شلوغ ترین مکان های خانه، آشپزخانه قلب خانه می باشد. از این رو انتخاب طراحی و رنگ کابینت برای آشپزخانه کوچک و بزرگ اهمیت زیادی دارد. اصولاً قانون کلی این است که با رنگ های روشن همراه شوید. برای بزرگ‌تر نشان دادن فضا، رنگ‌های روشن و خنثی بهترین رنگ برای یک آشپزخانه کوچک هستند، البته اگر تصور می کنید ممکن است در طولانی مدت خسته و کسل کننده به نظر برسند می توانید از ترفند کابینت های های دو رنگ استفاده کنید. ترکیب سفید با کرم و قهوه ای می‌تواند به یک آشپزخانه کوچک عمق، گرما و پیچیدگی اضافه کند.

 

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه همین حالا با تلفن 09123757385 تماس بگیرید.

 

بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه کوچک

آشپزخانه های بزرگ و کوچک می توانند از رنگ های مناسب بهره مند شوند. انتخاب بهترین رنگ آشپزخانه کوچک همیشه به معنای بزرگتر نشان دادن آن نیست، بلکه می تواند به معنای انتخاب رنگ های مورد علاقه شما نیز باشد. با رنگ‌بندی مناسب و نکات تزئینی، می‌توانید با اطمینان رنگ‌هایی را که دوست دارید انتخاب کنید بدون اینکه ظاهر فضای آشپزخانه کوچک خود را به خطر بیندازید. بهتر است رنگ های روشن و سرد را انتخاب کنید زیرا از نظر توهم نوری موثرترین هستند. مغز ما آبی روشن و سبز را با آسمان، اقیانوس یا هر فضای طبیعی آرام و باز دیگری مرتبط می کند. اما از رنگ‌های گرم مانند قرمز، نارنجی یا سبز لیمویی خودداری کنید زیرا با وجود اینکه بسیار دنج هستند، فضا را کوچک می‌کنند و برای آشپزخانه های  متوسط تا بزرگ مناسب‌تر هستند. اگر تصور می کنید رنگ های خنثی و سرد خسته کننده به نظر می رسند می توانید از ترفند کابینت دو رنگ استفاده کنید. ترکیب سفید با کرم و قهوه ای می‌تواند به یک آشپزخانه کوچک عمق، گرما و پیچیدگی اضافه کند. حتی اگر می خواهید فضای اشپزخانه تان انرژی بیشتری داشته باشد، کابینت های سفید قرمز یا سفید زرد می تواند همانی باشد که شما می خواهید. به هر حال هرگز قدرت رنگ های عالی برای آشپزخانه های کوچک را دست کم نگیرید!

 

چگونه رنگ کابینت را انتخاب کنیم

 

 بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه کوچک

 

بهترین رنگ کابینت آشپزخانه کوچک تک رنگ

سفید و سفید

اگر می خواهید توهم فضای بیشتری را در آشپزخانه خود ایجاد کنید، رنگ سفید می تواند بهترین دوست شما باشد. رنگ های سفید حداکثر نور را منعکس می کنند، که کلید بزرگتر به نظر رسیدن هر فضایی است. از این رو یکی از بهترین رنگ ها برای آشپزخانه های کوچک است. سفید نه تنها ظرافت فضا را تشدید می‌کند، بلکه باعث می‌شود که سطح آن افزایش یابد و دیوارها از نظر بصری عقب‌نشینی کنند. علاوه بر این سفید، یک رنگ شفاف است که می تواند با بسیاری از تم های مختلف خانه و الهامات طراحی به خوبی هماهنگ شود. رنگ سفید بسیار کلاسیک و شیک است و این قابلیت را دارد تا آشپزخانه شما را روشن، تمیز و جادار جلوه دهد.

 

کابینت های گلاس سفید

 

 بهترین رنگ کابینت آشپزخانه کوچک

 

خاکستری زیبا

این یک گزینه بسیار جذاب برای یک آشپزخانه مدرن است. کابینت های خاکستری در آشپزخانه های کوچک بسیار زیبا به نظر می رسند. خاکستری روشن، خاکستری متوسط یا حتی خاکستری زغالی می تواند رنگ مناسبی برای آشپزخانه کوچک شما باشد. خاکستری یک رنگ خنثی است که تنوع زیادی دارد و آن را برای انواع سبک های دکوراسیون و پالت های رنگی مناسب می کند. کابینت های خاکستری زغالی همراه با سخت‌افزار برنجی ملایم و سفید می‌تواند باعث شود آشپزخانه کوچک شما بزرگ‌تر به نظر برسد. رنگ های خاکستری کم رنگ همان جذابیت آبی روشن را دارند و ابرهای بلند و آسمانی نرم را تداعی می کنند. ترکیب کفپوش چوبی با کابینت های خاکستری فضای آشپزخانه شما را گرم و شیک جلوه می دهد.

 

کاتالوگ رنگ کابینت نئوکلاسیک

 

 بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه کوچک

 

بژ جذاب

یکی دیگر از رنگ های مناسب برای فضاهای کوچک، بژ می باشد که جذابیتی بی انتها به اشپزخانه شما می دهد. این یک رنگ محبوب است که هرگز از مد نمی افتد. رنگ بژ به هر آشپزخانه ای ظاهر آرامش بخشی می دهد، بنابراین حتی اگر فضای آشپزخانه بسیار محدودی داشتید، باز هم می توانید از گذراندن وقت خود در آنجا لذت ببرید. اگر رنگ سفید با سلیقه یا هدف زیبایی شناسی شما مطابقت ندارد، کابینت آشپزخانه مدرن بژ یک انتخاب عالی برای آشپزخانه کوچک شما است. ترکیبی از دیوارهای سفید و کابینت آشپزخانه مدرن بژ معمولاً عالی به نظر می رسد زیرا بر کنتراست ظریف بین دو رنگ و در عین حال حفظ نور روشن تأکید می کند. رنگ های خاکستری نیز برای ست کردن کابینت های بژ بسیار مناسب هستند، به خصوص خاکستری روشن که ظاهر مدرن تری را ایجاد می کند.

 

کابینت های گلاس چه رنگی خوبه

 

رنگ کابینت برای آشپزخانه کوچک

 

زرد لیمویی

اگر می خواهید فضایی شاد و هیجان انگیز داشته باشید، رنگ لیمویی را برای کابینت آشپزخانه کوچک امتحان کنید. بنابر روانشناسی رنگ ها کابینت لیمویی در خانه به سرعت توجه دیگران را به خود جلب می کند و باعث ایجاد نشاط و هیجان در اعضای خانواده می شود. علاوه بر این این رنگ که از تناژهای رنگ زرد است به عنوان رنگ عشق و احساس شناخته می شود و می تواند گرمی و محبت را بین اعضای خانواده ایجاد کند. ترکیب کابینت های لیمویی با کانتر سفید باعث می شود تا آشپزخانه شما بسیار چشم نواز و شیک به نظر می رسد.

 

جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه

 

رنگ کابینت برای آشپزخانه کوچک

 

آبی روشن

شاید آبی روشن اولین رنگی نباشد که برای آشپزخانه کوچک شما به ذهن می رسد، اما از جذابیت های این رنگ نیز نباید غافل شد. رنگ های پاستلی، از جمله آبی روشن، انرژی ملایم و مثبت را به فضاهای کوچک می آورند. آبی روشن فضای باز آسمان را تداعی می کند و حال و هوای مطبوعی به آشپزخانه می بخشد. پس اگر می خواهید هنگام آشپزی احساس آرامش داشته باشید، کابینت های آبی روشن ممکن است انتخاب مناسبی برای آشپزخانه کوچک شما باشد. این رنگ همه کاره مانند دیگر رنگ‌های مناسب آشپزخانه مانند سفید و خاکستری، نور را به خوبی منعکس می‌کند و برای فضاهای بزرگ و کوچک انتخابی عالی است. همچنین از سنتی گرفته تا مدرن، آبی روشن به خوبی با هر سبک داخلی هماهنگ می شود و مطمئناً رنگی خواهد بود که برای سال های طولانی دوست خواهید داشت.

 

پرفروش ترین رنگ کابینت ممبران

 

 بهترین رنگ کابینت آشپزخانه کوچک

 

بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه کوچک به صورت دو رنگ

سفید طلایی

این ترکیب رنگ نه تنها بر روی کابینت های سبک مدرن زیبا و جذاب است بلکه به همان اندازه در سبک کلاسیک مانند کابینت ممبران سفید طلایی نیز تماشایی به نظر می رسد. اگر می خواهید آشپزخانه کوچک شما لوکس و پر زرق و برق دیده شود، انتخاب این ترکیب رنگ شما را به خواسته تان می رساند. برای داشتن این ترکیب زیبا می توانید رنگ سفید را برای کابینت ها و از رنگ طلایی برای دستگیره ها، شیرآلات، آویزها و ... استفاده کنید.

 

کابینت رنگ بژ

 

 بهترین رنگ کابینت آشپزخانه کوچک

 

سفید و چوب

ترکیب سفید و رنگ چوب یکی از زیباترین رنگ‌ها برای کابینت آشپزخانه‌ های کوچک می باشد. این ترکیب رنگ، جلوه‌ی شیک و مدرن‌تری به فضا می بخشد و باعث می‌شود که آشپزخانه روشن و پر نور به نظر برسد. اگر به حد کافی نور طبیعی به آشپزخانه وارد می شود می توانید از رنگ چوب تیره نیز برای ترکیب با سفید انتخاب کنید. ترکیب کابینت های رنگ چوب با صفحه کابینت و جزیره سفید یک ایده عالی با زیبایی منحصربه فرد برای آشپزخانه های کوچک است.

 

رنگ کابینت آشپزخانه کوچک

 

سفید خاکستری

جذابیت همیشگی یک کابینت زیبا در رنگ سفید و رنگ خاکستری مد روز در بهترین حالت خود، ترکیبی است که حتی در حالی که ظرافتی کم‌رنگ را به نمایش می‌گذارد، می‌تواند نگاه ها را به سوی خود جلب کند. کابینت های خاکستری و سفید مدتی است که در جدول ترندهای برتر قرار دارند. لازم به ذکر است رنگ خاکستری، تناژهای مختلفی دارد که برای آشپزخانه های کوچک کم نور از خاکستری روشن برای ترکیب با سفید انتخاب کنید.

 

 رنگ کابینت آشپزخانه کوچک

 

سبز خاکستری

سبز خاکستری یک انتخاب عالی برای یک آشپزخانه کوچک است، زیرا رنگ و جذابیت را به یک منطقه کوچک اضافه می کند بدون اینکه آن را تحت تأثیر قرار دهد. این ترکیب رنگ سبز خاکستری به طرز شگفت انگیزی می تواند به عنوان یک خنثی عمل کند و در عین حال کمی عمق را به فضا بیاورد.

 

 رنگ کابینت آشپزخانه کوچک

 

بهترین رنگ کابینت آشپزخانه کوچک تک رنگ چیست؟

رنگ های روشن، خنثی و سرد بهترین انتخاب برای کابینت آشپزخانه های کوچک محسوب می شوند. این رنگ ها نور بیشتری را منعکس می کنند و با ایجاد توهم فضا را روشن، دلباز و بزرگتر از اندازه خود نشان می دهند.

 

بهترین ترکیب کابینت دورنگ برای آشپزخانه کوچک چیست؟

کابینت دو رنگ سفید چوب، سفید طلایی، سفید طوسی و سبز خاکستری، بهترین انتخاب برای آشپزخانه های کوچک می باشند.

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

نظر خود را ارسال کنید


نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
Close
phone Whatsapp Whatsapp