کابینت نئوکلاسیک سفید مات و براق و ترکیب با سایر رنگ ها

تاریخ : ﺳﻪشنبه, 16 اسفند 1401 تعداد بازدید :1158 ، نظرات : 0

کابینت نئوکلاسیک سفید از بهترین رنگ های این مدل کابینت می باشد که محبوبیت زیادی دارد. رنگ سفید فضاهای کوچک و تاریک را بزرگتر و روشنتر نشان می دهد و همیشه حس تمیزی، پاکیزگی و سادگی را با خود به همراه دارد. مهمترین مزیت کابینت نئوکلاسیک سفید این است که به خوبی می تواند با رنگ های دیگر مانند طلایی، سفید، طوسی و .... ترکیب شود. کابینت نئوکلاسیک سفید طلایی نمایی لوکس و شکیل به دکوراسیون آشپزخانه می بخشد. طراحان داخلی همواره کابینت نئوکلاسیک سفید براق را برای آشپزخانه های کوچک و کم نور به عنوان بهترین انتخاب، پیشنهاد می دهند هر چند که آنها در آشپزخانه های بزرگ نیز به خوبی دیده می شوند.

 

فهرست مطالب:

کابینت نئوکلاسیک سفید

کابینت نئوکلاسیک سفید مات

کابینت نئوکلاسیک سفید براق

کابینت نئوکلاسیک سفید طوسی

کابینت نئوکلاسیک سفید صدفی

کابینت نئوکلاسیک سفید طلایی

کابینت نئوکلاسیک سفید قهوه ای

 

کابینت نئوکلاسیک سفید

کابینت نئوکلاسیک سفید از بهترین مدلهای کابینت می باشد که نه تنها جذابیت و زیبایی چشمگیری دارد بلکه از مد نمی افتد. نئوکلاسیک سفید، ظرافت و زیبایی خطوط، برجستگی ها و فرورفتگی های کابینت را به رخ می کشد. این کابینت با وجود ظاهر اشرافی و مجلل بسیار مدرن و لوکس به نظر می رسد. کابینت نئوکلاسیک سفید سازگاری خوبی با رنگ های دیگر و المان طراحی دارد و فضای آشپزخانه را دلباز، روشن و بزرگتر جلوه می دهد. کابینت سفید به دلیل خاصیت خنثی به خوبی با رنگ های دیگر ترکیب شده و باعث زیباتر شدن دکوراسیون آشپزخانه می شود. علاوه بر این رنگ سفید مورد علاقه ابدی طراحان داخلی بوده است، زیرا یکی از معدود سایه هایی است که جذابیتی بی انتها دارد و بدون توجه به ترندها و مدهای حاکم بر بازار در هر زمان خاص، هرگز از مد نمی افتد.

 

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه همین حالا با تلفن 09123757385 تماس بگیرید.

 

کابینت نئوکلاسیک سفید

 

کابینت نئوکلاسیک سفید مات

در سال های اخیر، کابینت های سفید مات محبوبیت زیادی در بین صاحبان خانه ها و دکوراتورهای داخلی پیدا کرده است. چرا کابینت نئوکلاسیک سفید مات را انتخاب کنیم؟ دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود افراد بیشتری این مدل کابینت نئوکلاسیک را برای خانه و فضای داخلی خود انتخاب کنند. کابینت مات دوام بالایی دارند و نگه داری از آنها آسان است زیرا کثیفی و لکه را کمتر نشان می دهند و نیازی به تمیز کردن در فواصل کوتاه مدت ندارند. با انتخاب این کابینت علاوه بر اینکه لمس و گرمای دلپذیری خواهید داشت، ظرافت بی نظیری به دست می آورید، آشپزخانه مات می گوید شخصی که در آن خانه زندگی می کند مراقب جزئیات است.

 

کاتالوگ کابینت نئوکلاسیک

 

کابینت نئوکلاسیک سفید مات

 

کابینت نئوکلاسیک سفید براق

براقیت و درخشندگی از ویژگیهای بارز این کابینت می باشد که تاثیر زیادی در دکوراسیون آشپزخانه دارد. کابینت های نئوکلاسیک سفید براق از نوع پولیشی می باشند و این قابلیت را دارند تا هر محیط تاریک و کسل کننده را به فضایی پر جنب و جوش، روشن و درخشان تبدیل کنند. طراحان داخلی به شدت این کابینت را برای آشپزخانه های کوچک توصیه می کنند زیرا  آنها فضا را روشن و دلباز نشان می دهند و با ایجاد توهم فضایی، آشپزخانه را بزرگتر از اندازه خود نشان می دهند. البته این کابینت معایبی نیز دارد. خط و خش و اثرات انگشت و کثیفی ها براحتی می توان بر روی آنها مشاهده کرد البته خبر خوب این است که برخلاف کابینت های مات به اسانی تمیز می شوند.

 

کابینت نئوکلاسیک قیمت

 

کابینت نئوکلاسیک سفید براق

 

کابینت نئوکلاسیک سفید طوسی

یکی از جذابترین کابینت های دو سال اخیر که محبوبیت زیادی نیز دارد، کابینت نئوکلاسیک سفید طوسی می باشد. از آنجا که نئوکلاسیک تلفیقی از مدرن و کلاسیک می باشد، این کابینت سلیقه و انتظارات طرفداران هر دو سبک را برآورده می سازد. خاکستری و سفید هر دو رنگ های خنثی هستند و می توانند در هر سبکی و با فضایی متفاوت باشند. خاکستری تسکین دهنده و خنک کننده است و استرس را از بین می برد. سفید احساس آرامش و تمیزی را به فضا القا می کند و از آنجاکه این رنگ نور را منعکس می کند، می توان از آن برای روشن تر و بزرگتر جلوه دادن فضای آشپزخانه استفاده کرد. ترکیب این دو رنگ در کابینت های نئوکلاسیک واقعا چشمگیر است البته کسانی که می خواهند حس ظریف تری داشته باشند، می توانند رنگ های خاکستری ملایم تری را انتخاب کنند و اگر مایل به برانگیختن حس زرق و برق هستند می توانند از ترکیبی از رنگ های خاکستری استفاده نمایند.

 

زیباترین جزیره آشپزخانه

 

کابینت نئوکلاسیک سفید طوسی

 

کابینت نئوکلاسیک سفید صدفی

سفید صدفی بر روی کابینت های نئوکلاسیک بسیار شیک و و زیبا دیده می شود. کابینت نئوکلاسیک سفید صدفی یک گزینه عالی برای افرادی است که علاقه زیادی به رنگ سفید با تناژ شیری و صدفی دارند. رنگ صدفی رنگ ملیح و گرمی می‌باشد که قابلیت بازتاب نور بالایی دارد و باعث انعکاس نور می شود. از دیگر مزیت های رنگ‌صدفی براق بودن آن است که دارای درخشندگی و روشنایی می باشد. این کابینت با قابلیت بالای بازتابش نور هم به بزرگنمایی فضا کمک می کند و هم صمیمیت و گرمای بیشتری در فضا به وجود آورد.

 

کابینت با رنگ پلی اورتان

 

کابینت نئوکلاسیک سفید صدفی

 

کابینت نئوکلاسیک سفید طلایی

یکی از لوکس ترین و پر زرق و برق ترین کابینت های سبک نئوکلاسیک که طرفداران زیادی نیز در ایران دارد، کابینت نئوکلاسیک سفید طلایی می باشد. رنگ سفید کابینت آرامش خاصی را به اعضای خانواده منتقل می‌کند و یک رنگ خنثی محسوب می‌شود و رنگ طلایی نیز نشان دهنده‌ی ثروت و زیبایی است. ترکیب این دو رنگ بر روی کاببینت نئوکلاسیک بسیار لوکس و منحصر به فرد به نظر می رسد و قابلیت این را دار که همه نگاه ها را به خود جلب می کند.این مدل کابینت نماد جلال و اشرافیت می باشد و  احساس قدرت، زیبایی، جبروت و شکوه را به بیننده القا می کند . بهتر است رنگ سفید را برای کابینت ها و رنگ طلایی را برای شیرآلات، دستگیره کابینت، لوستر و دیوار بین کابینتی در نظر بگیرید.

 

کابینت انزو

 

کابینت نئوکلاسیک سفید طلایی

 

کابینت نئوکلاسیک سفید قهوه ای

ترکیب سفید قهوه ای بر روی کابینت نئوکلاسیک راهی عالی برای تبدیل هر آشپزخانه به یک فضای بی نهایت جاودانه و شیک خواهد بود. رنگ سفید می تواند یک رنگ فوق العاده جذاب برای استفاده در آشپزخانه باشد، زیرا به باز شدن فضا کمک می کند و باعث می شود احساس روشن و تمیزی داشته باشید و رنگ قهوه ای با الهام گرفتن از رنگ طبیعی چوب حس و حال زندگی طبیعت را به آشپزخانه شما می‌بخشد که از لحاظ روانشناسی بسیار لازم است. این مدل کابینت برای هر مقیاس آشپزخانه‌ای کاربرد دارد و نکته جالب توجه درباره این کابینت این است که هرگز از مد نمی‌افتد. البته بهتر است در آشپزخانه های کوچک، سفید به عنوان رنگ اصلی و قهوه ای را به عنوان مکمل انتخاب کنید. به عنوان مثال کابینت های کاملا سفید و یک جزیره ای قهوه ای در آشپزخانه یک ترکیب واقعا جذاب است.

 

کابینت نئوکلاسیک سفید قهوه ای

 

کابینت نئوکلاسیک سفید را با چه رنگ هایی می توانیم ترکیب کنیم؟

کابینت نئوکلاسیک سفید را می توان تقریبا با همه رنگ ها ترکیب کرد ولی نئوکلاسیک سفید طوسی، سفید طلایی و سفید قهوه ای طرفداران بیشتری دارند.

 

کابینت نئوکلاسیک سفید براق برای چه آشپزخانه ای بیشتر مناسب است؟

کابینت های براق قابلیت زیادی در بازتابش نور دارند و برای آشپزخانه های کوچک یک انتخاب عالی محسوب می شوند.

 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

نظر خود را ارسال کنید


نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
Close
phone Whatsapp Whatsapp