مدل پردهای جدید آشپزخانه 2021 ,2020 + 3 نکته مهم

تاریخ : یکشنبه, 14 شهریور 1400 تعداد بازدید :1236 ، نظرات : 0

با انتخاب مدل پردهای جدید آشپزخانه 2020 و 2021 براحتی و با کمترین هزینه دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود را به روز کنید. مدل پردهای جدید آشپزخانه گذشته از زیبایی و جذابیتی که به فضا می بخشند، در حفظ حریم خصوصی ، محافظت از در برابر گرما و سرما و کنترل میزان نوری که می تواند وارد آشپزخانه شود، نقش مهمی را ایفا می کند. ایده های مختلفی برای پرده آشپزخانه وجود دارد که می توانید از آنها برای زیباتر جلوه دادن آشپزخانه خود استفاده کنید. در ادامه این مطلب از مجموعه گارین ضمن بیان کردن نکات مهم در انتخاب پرده آشپزخانه، شما را با مدل پردهای جدید آشپزخانه 2021 و 2020 آشنا می کنیم. تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

 

مدل پردهای جدید آشپزخانه 2020

 

مدل پردهای جدید آشپزخانه 2020 شیک

پرده ها جزء مهمی از فضای داخلی هستند، آنها می توانند گرما و راحتی ایجاد کرده و از نظر بصری نیز آشپزخانه را روشن، دلباز و شیک جلوه بدهند. هنگام انتخاب پردهای مدل جدید برای آشپزخانه ، باید معیارهای زیادی از قبیل نوع طرح و پارچه، رنگ، شکل و مهمتر از همه سبک آشپزخانه را در نظر بگیرید. همه ما دوست داریم هر ساله دکوراسیون اشپزخانه خود را تغییر بدهیم ولی شاید بودجه کافی برای تغییر کابینت ها، کفپوش و حتی سنگ اپن آشپزخانه نداشته باشیم. خبر خوب این است که براحتی و هزینه مناسب می توانید با تعویض پردهای قدیمی با پرده های مدل جدید، یک تغییر بزرگ و چشمگیر در دکوراسیون آشپزخانه خود ایجاد کنید. به یاد داشته باشید تغییر دکوراسیون آشپزخانه بر اساس مد روز تاثیر بسزایی در روحیه افراد خانواده دارد و به زیبایی، راحتی و تمیزی فضا کمک می کند.

 

مدل پردهای جدید آشپزخانه 2021

 

پرده ریلی و پرده آشپزخانه جدید پلیسه دار از محبوبترین و بهترین مدل پرده آشپزخانه 2020- 2021 هستند که در عین سادگی و ظرافت بسیار شیک به نظر می رسند. البته مدل پرده آشپزخانه راه راه وگل گلی را نیز می توانیم به عنوان یک گزینه ایده آل نام ببریم. اگرچه آنها با خود شادی و هیجان را به فضای آشپزخانه می آورند ولی همه آنها را نمی پسندند و کاملا سلیقه ای می باشد. در ادامه مطلب چند سبک مختلف از جدیدترین و زیباترین مدل پرده آشپزخانه را به شما معرفی می کنیم.

 

حریر مدل پردهای جدید آشپزخانه 2020

 

مدل پردهای جدید آشپزخانه مدرن

سادگی و ظرافت از ویژگی های مدل پردهای جدید به سبک مدرن می باشند که آنها را بسیار زیبا، دلنشین و شیک نشان می دهد.  مدل پردهای جدید آشپزخانه 2020 حریر از گروه پرده های سبک مدرن زیبایی دلفریب و خیره کننده ای به فضای آشپزخانه می دهند و باعث می شوند تا نور بیشتری به آشپزخانه وارد شوند. این سبک پرده آشپزخانه بیشتر در رنگ های خنثی مانند سفید و یا به صورت ترکیب با رنگ های شاد مانند سبز، زرد و حتی قرمز طراحی می شوند. طراحان این پرده های مدرن را برای اشپزخانه های کوچک بسیار مناسب می دانند زیرا رنگ روشن و ظاهر ساده آنها به به بزرگنمایی و دلبازی فضای کوچک آشپزخانه کمک می کند.

نکته: مدل پردهای جدید آشپزخانه حریر برای فضاهای کلاسیک مناسب نیستند و پیشنهاد نمی شوند.

نکته: پرده هایی را برای سبک مدرن آشپزخانه انتخاب کنید که طرح و نقش ساده ای دارند و همچنین از چوب پرده های ساده و بدون والان استفاده نمایید.

 

پرده آشپزخانه

 

مدل پردهای جدید آشپزخانه کلاسیک

جدیدترین مدل های پرده اشپزخانه کلاسیک دارای پارچه هایی زیبا و لوکس چند لایه هستند که با آویز و منگوله تزیین می شوند. درواقع در مدل پرده های کلاسیک سادگی معنایی ندارد و از پارچه های ضخیم و به رنگ های تیره مانند قهوه ای برای طراحی و دوخت آن استفاده می شود. ضخامت پرده های کلاسیک باعث می شود تا نور کمتری به کابینت ها بتابد و باعث تغییر رنگ و آسیب آنها نشود. برخی از انواع کابینت ها مانند کابینت هایگلاس سفید و ممبران در اثر تابش مستقیم نور خورشید به مرور زرد می شوند و زیبایی اولیه خود را از دست می دهند. برای حل مشکل بهتر است پنجره های اشپزخانه خود را با پرده هایی از ضخیم بپوشانید.

 

مدل پردهای جدید آشپزخانه ۲۰۲1

 

مدل پردهای جدید آشپزخانه رومی

اگر برای انتخاب و خرید پرده آشپزخانه هزینه کافی در نظر ندارید، مدل پردهای جدید رومی می تواند یک گزینه ساده و در عین حال شیک برای زیبایی بیشتر دکوراسیون آشپزخانه شما باشد. این مدل پرده آشپزخانه ظرافت و آرامش را به دکوراسیون آشپزخانه شما می بخشد و بسیار پرطرفدار و مناسب است. در انتخاب طرح پارچه برای این نوع پرده خلاقیت داشته باشید و بهترین را برای خود انتخاب کنید.

 

مدل پردهای جدید آشپزخانه

 

پردهای آشپزخانه 2020-2021 چه رنگی هستند؟

رنگ ها این جهان را زیبا و هیجان انگیز می کند. همه ما ترجیحات خود را در رنگ ها داریم. رنگها علاوه بر جذاب جلوه دادن همه چیز ، به افزایش انرژی سیارات نیز کمک می کنند. اما وقتی صحبت از رنگ پرده اشپزخانه می شود باید در انتخاب آن کمی بیشتر دقت کنیم زیرا برخی از رنگ ها باعث افزایش اشتها می شوند و برخی با ایجاد فضای دلگیر و کسل کننده، هیچ انرژی برای صرف غذا باقی نمی گذارند.

تنوع زیاد پردهای آشپزخانه 2020-2021 دست شما را برای انتخاب باز می گذارند. معمولا مدل پرده های به رنگ خنثی مانند سفید، خاکستری و بژ برای هر سبک آشپزخانه ای، مدرن یا کلاسیک مناسب می باشند. طراحان رنگ های بنفش، قرمز و شرابی برای پردهای جدید به سبک کژوال پیشنهاد می دهند و رنگ های طلایی، ماسه ای و قهوه ای را ترجیحا برای پردهای جدید به سبک کلاسیک مناسب می دانند. اما اگر می خواهید آشپزخانه ای پر از احساس شادی و هیجان داشته باشید، رنگ های سبز، آبی تیره، آبی روشن، زرد ، نارنجی و  قرمز برای پرده های جدید قابل قبول هستند.

 

این مطلب را نیز از دست ندهید: جدیدترین مدل های سنگ اپن آشپزخانه + مزایا و معایب

 

 

مدل پرده جدید

 

3نکته مهم در انتخاب مدل و رنگ پرده آشپزخانه 
 

1.قبل از انتخاب مدل پرده آشپزخانه حتما بزرگی و کوچکی فضا را در نظر بگیرید. برای آشپزخانه های کوچک بهتر است از پرده های کوتاه استفاده کنید زیرا معمولا فاصله پنجره تا میز ناهارخوری و جزیره کم است و پرده بلند باعث می شود تا فضای اشپزخانه نامرتب و شلوغ به نظر برسد.
 2. دومین نکته ای که بسیار مهم است جنس و نوع پارچه می باشد. آشپزخانه مکانی است که برای پخت و سرو غذا از انجا استفاده می شود و رفت و آمد در آنجا زیاد می باشد و بنابراین طبیعی است که شما باید پردهای آشپزخانه را حداقل یک بار در ماه بشویید. پس باید پرده را از جنسی انتخاب کنید که شستشوی مداوم انها خیلی زود باعث از بین رفتن و از شکل افتادن آنها نشود.

*پرده ای برای آشپزخانه انتخاب کنید که قابلیت شستشو و کیفیت بالایی داشته باشد و همچنین پرز ندهد.

3. سومین نکته ای که باید در نظر داشته باشید میزان نورگیری اشپزخانه شماست. اگر در طول روز نور زیادی به آشپزخانه شما می تابد، پرده های کلفت با رنگ تیره انتخاب خوبی می باشند زیرا میزان نور ورودی آشپزخانه را کنترل می کنند. در ادامه نمونه های بیشتری از جدیدترین مدل های پرده آشپزخانه 2020-2021 را با هم ببینیم!

 

 

پردهای مدل جدید

 

پرده مدل جدید

 

پرده جدید

 

پردهای فانتزی اشپزخانه

 

مدل پرده جدید

 

پرده اشپزخانه

 

پردهای جدید

 

پردهای ساده و شیک آشپزخانه

 

مدل پردهای ساده حریر آشپزخانه

 

پردههای جدید آشپزخانه

 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

نظر خود را ارسال کنید


نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
Close
phone Whatsapp Whatsapp