6 نمونه از جدیدترین مدل های سنگ اپن آشپزخانه

تاریخ : چهارشنبه, 3 شهریور 1400 تعداد بازدید :632 ، نظرات : 0

انتخاب سنگ اپن آشپزخانه یک تصمیم بزرگ است زیرا این محصول بر زیبایی و عملکرد عملی آشپزخانه تاثیری شگفت انگیز دارد. نوع و مدل سنگ اپن جدید آشپزخانه قسمت مهمی از بودجه طراحی و دکوراسیون آشپزخانه شما را تشکیل می دهد. طیف وسیعی از متریال های مناسب برای سنگ اپن در بازار وجود دارد ولی ما در این مطلب از مجموعه گارین 6 نمونه از جدیدترین مدل های سنگ اپن آشپزخانه شامل گرانیت، کوارتز، کورین، دکتون، پرسلان، مرمر را به شما معرفی می کنیم. مسلما هر کدام از آنها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند که هنگام انتخاب باید به همه آنها توجه کنید. به عنوان مثال، بعضی از آنها دوام و استحکام زیادی دارند در حالی که بعضی دیگر می توانند خراشیده شوند یا آسیب ببینند. بنابراین پیشنهاد می کنم قبل از هر انتخابی ما را تا پایان مطلب همراهی کنید تا با آشنایی با هر یک از این متریال ها بتوانید انتخابی عالی و مناسب داشته باشید.

 

 سنگ اپن آشپزخانه


 

انواع سنگ اپن آشپزخانه

 ویژگیها شامل دوام، درخشش، مقاومت در برابر حرارت، نگهداری، قیمت و سبک در هر یک از انواع سنگ اپن آشپزخانه متفاوت است و این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام یک از عوامل خاص و ویژگی های مواد برای شما در اولویت قرار دارد.

 

مدل سنگ اپن جدید

 

سنگ اپن آشپزخانه مرمر

یکی از گزینه های سنگ طبیعی که تقاضای زیادی برای سنگ اپن آشپزخانه دارد، سنگ مرمر است. ظاهر منحصر به فرد و الگوهای رگه دار، مرمر را به یکی از جذاب ترین سنگ های طبیعی تبدیل کرده است که جلوه ای لوکس به فضای آشپزخانه شما می بخشد. البته با وجود قیمت بالای این مدل سنگ اپن، طراحان داخلی از این متریال تنها برای قسمت اپن جزیره استفاده می کنند. سنگ اپن مرمر با داشتن مزایایی نظیر ظاهر زیبا و درخشان و همچنین مقاومت بالا در برابر حرارت دارای معایبی نیز می باشد. سنگ مرمر یک سنگ نسبتاً نرم و متخلخل است که اگر آن را برای سنگ اپن آشپزخانه خود کرده اید، باید با دقت و مکرر آن را در طول سال آب بندی کنید. این مدل سنگ اپن دوام و مقاومت خوبی دارد اما اگر به درستی نگهداری نشود، می تواند به راحتی خراشیده و لکه شود. برای تمیز کردن سطوح مرمر از دستمال نمناک استفاده کنید.

نکته: برای جلوگیری از ایجاد لکه و خراش ، باید سطح سنگ اپن را دوبار در سال آب بندی نمایید.

 

سنگ اپن آشپزخانه گرانیت

 

سنگ اپن آشپزخانه گرانیت

سنگ اپن گرانیت یکی از محبوب ترین و زیباترین مدل های کانتر آشپزخانه است که قیمت بالای آن چالشی بزرگ برای انتخاب آن محسوب می شود. انواع سنگ اپن گرانیت، جذابیت طبیعی را به آشپزخانه  می دهند که با هیچ ماده مصنوعی مطابقت ندارد. گرانیت به عنوان یک سنگ اپن آشپزخانه، عملکردی  عالی دارد و ظرافت و زیبایی آن نمایی تماشایی در آشپزخانه ایجاد می کند. این مدل سنگ اپن در برابر حرارت و خط و خش مقاوم است و دوام بالایی در برابر لکه ها دارد که با آب بندی معمولی می توان آن را افزایش داد. طراحان معمولا سنگ گرانیت را برای پوشش سطوح کابینت های سبک کلاسیک، سنتی و نئو کلاسیک مانند ممبران ، کابینت انزو و پلی اورتان پیشنهاد می دهند. برای نصب حتما از یک متخصص کمک بگیرید زیرا در اثر فشار یا نصب نادرست می تواند ترک بخورد و هزینه ای گزاف برای شما داشته باشد.

 

جدیدترین مدل سنگ اپن آشپزخانه

 

سنگ اپن دکتون

اگر می خواهید آشپزخانه ای با یک طراحی منحصر به فرد و لوکس داشته باشید، سنگ اپن دکتون می تواند همانی باشد که شما به دنبال آن هستید. سطح کاملا یکنواخت از ویژگیهای بارز سنگ دکتون می باشد و شما می توانید بدون هیچ گونه برش و محدودیتی آن را بر روی سنگ اپن آشپزخانه خود نصب کنید و از دیدن آن لذت ببرید. ظاهر زیبا و خیره کننده، سطح آنتی باکتریال و ضد احتراق و همچنین مقاومت بالا در برابر گرما و سرمای شدید هوا از مزایای مدل سنگ اپن دکتون به شمار می آید. دسترسی محدود برای خرید و نصب حرفه ای را می توانیم به عنوان معایب سنگ اپن دکتون نام ببریم.

نکته: سنگ اپن دکتون، ضریب انبساط پایینی دارد و در مناطق بسیار گرم و سرد مناسب ترین انتخاب می باشد.

 

این مطلب را حتما بخوانید: 20 تصویر مدل صندلی اپن آشپزخانه جدید و شیک را در اینجا ببینید!

 

 

مدل سنگ جدید آشپزخانه

 

سنگ اپن کورین

ویژگیهای منحصربه فرد و عالی کورین آن را به یکی از انواع سنگ اپن آشپزخانه محبوب و پرطرفدار تبدیل کرده است. کورین از انواع سنگ های مصنوعی است که انتخابی عالی برای سطوح کابینت با سبک های مختلف مدرن، معاصر و کلاسیک می باشد و جلوه ای شیک و خیره کننده به فضای آشپزخانه می بخشد. تنوع زیاد بیش از 100 رنگ برای انتخاب با بسیاری از الگوهای مدرن و جذاب و نگهداری اسان از مزایای سنگ اپن کورین است. از این گذشته سطح کورین غیر متخلخل است، به آب بندی نیاز ندارد و تقریبا هرگونه آسیبی به آن قابل جبران است. در مقابل سنگ کورین به دلیل سطح نرم ممکن است در طول زمان دندانه دندانه و خراشیده شود که البته قابل ترمیم است.

نکته: سنگ کورین نسبت به سنگ های مرمر و گرانیت قیمت مناسب تری دارد.

نکته: کورین حرارت را به خوبی کنترل نمی کند. قابلمه های داغ می توانند سطح سنگ اپن کورین را بسوزانند.

 

سنگ اپن آشپزخانه کوارتز

 

سنگ اپن کوارتز

کوارتز سنگی مصنوعی است که در طیف وسیعی از رنگ، الگو و بافت به دست بشر ساخته و تولید می شود. سنگ اپن کوارتز دارای سطحی غیر متخلخل و کاملا سازگار با محیط زیست است که در برابر خراش و لکه مقاومت بالایی دارد.  نگهداری از آن آسان است، و به مهروموم و آب بندی نیاز ندارد اما گرمای اضافی می تواند به سطح آن آسیب برساند. بنابراین اگر خانواده ای پر جمعیت و آشپزخانه ای شلوغ و پر رفت و آمد دارید، سنگ اپن کوارتز بهترین گزینه برای آشپزخانه شما می باشد، در حقیقت مدل سنگ اپن کوارتز، انتخابی هوشمندانه و هیجان انگیز است.

نکته: نصب دستی سنگ اپن کوارتز امکان پذیر است و حتما نیازی به یک متخصص نیست.

نکته: در اثر تابش نور مستقیم خورشید به مرور زمان تغییر رنگ می دهد و خرد می شود.

 

سنگ اپن پرسلان

 

سنگ اپن پرسلان

پرسلان نیز در لیست جدیدترین انواع سنگ اپن آشپزخانه قرار دارد که به نسبت دیگر متریال ها از نظر اقتصادی و هزینه، ارزانتر و کاملا مقرون به صرفه می باشد. پس اگر به دنبال متریالی با کیفیت و قیمت مناسب برای سنگ اپن آشپزخانه خود هستید، سنگ پرسلان بهترین گزینه است. مقاومت در برابر خراشیدن ، ترک خوردن ، نور ماورا بنفش و - به طور طبیعی – گرما، جذب کم آب، تعمیر و نگهداری آسان  از مهمترین مزایای سنگ اپن آشپزخانه پرسلان به شمار می آید. سنگ اپن جدید پرسلان معایبی نیز دارد که می توان به نصب سخت، وزن سنگین و ترک خوردن سطح سنگ در اثر فشار ناگهانی اشاره کرد.

 

 

 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

نظر خود را ارسال کنید


نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
Close
phone Whatsapp Whatsapp