17 مدل کابینت ام دی اف سفید شیک و زیبا

تاریخ : چهارشنبه, 13 مرداد 1400 تعداد بازدید :3010 ، نظرات : 0

کابینت های ام دی اف سفید یکی از بهترین انواع کابینت آشپزخانه در چند سال اخیر می باشد که به دلیل ویژگیهای عالی و قیمت مناسب همچنان به عنوان کابینتی شیک و لوکس در آشپزخانه های ایرانی استفاده می‌شود. کابینت ام دی اف، کابینتی زیبا، بادوام و از نظر اقتصادی محصولی مقرون به صرفه است که شاید رنگ سفید و مات این نوع کابینت را بتوان محبوب ترین و پرطرفدارترین رنگ آن دانست. مدل کابینت ام دی اف سفید کمک می کند تا فضا بزرگ تر و روشن تر دیده شود. کابینت ام دی اف سفید براق بهترین انتخاب برای آشپزخانه های کوچک می باشد که ترکیب آن با کاشی های و یا ظروف رنگی می تواند آشپزخانه شما را جذاب تر کند. کابینت ام دی اف سفید به خوبی با رنگ های دیگر ترکیب می شود که در این میان کابینت ام دی اف سفید مشکی، سفید طلایی، سفید قهوه ای و سفید طوسی از بهترین های این ترکیب محسوب می شوند. با ما در این مطلب از مجموعه گارین همراه شوید تا هر چه بیشتر با مدل کابینت ام دی اف سفید، ویژگیها و ترکیب رنگ آن آشنا شوید.

 

مدل کابینت ام دی اف سفید

 

مدل کابینت ام دی اف سفید

کابینت آشپزخانه ام دی اف سفید یک انتخاب بسیار هوشمندانه است زیرا سفید یک رنگ خنثی و زمینه ای است و برای ایجاد کنتراست های جذاب و رویایی کاربردی فوق العاده دارد. این مدل کابینت زیبایی را در کنار حس خوب آرامش به آشپزخانه شما می آورد و نماد پاکی و تمیزی است. قابلیت بازتاب پذیری کابینت ام دی اف سفید آن را به یک محصولی فوق العاده برای آشپزخانه های کوچک و کم نور تبدیل کرده است. این ویژگی کابینت ام دی اف سفید یک امتیاز ویژه برای افرادی است که دوست دارند آشپزخانه ای روشن، دلباز و شیک داشته باشند. البته این ویژگی در کابینت ام دی اف سفید مات به اندازه کابینت های براق وجود ندارد.

 

مدل کابینت ام دی اف سفید

 

 کابینت ام دی اف سفید به لطف قابلیت ابزار خوری و انعطاف پذیری مناسب در سبک های مختلف مدرن و کلاسیک طراحی و ساخته می شود پس اگر این مدل کابینت را انتخاب کردید، در مورد سبک آن هیچ نگرانی به خود راه ندهید چراکه ما شاهد این مدل کابینت در سبک های مدرن و کلاسیک هستیم. ظرافت و خطوط ساده، تمیز و یکدست کابینت ام دی اف سفید مدرن جلوه ای شیک و دوست داشتنی به فضای آشپزخانه شما می بخشد. در مقابل کابینت سفید کلاسیک با قالب های تزیینی انتخابی عالی برای علاقه مندان به این سبک و فضاهای بزرگ و جادار می باشد.

 

کابینت ام دی اف سفید براق

 

کابینت ام دی اف سفید مات یا براق، کدام بهتر است؟

کابینت های ام دی اف سفید مات و براق هر کدام ویژگیها و زیبایی های خاص خود را دارند و انتخاب آنها به سلیقه افراد بر می گردد. اما معمولا طراحان کابینت ام دی اف سفید براق را برای اشپزخانه های کوچک پیشنهاد می دهند زیرا به دلیل قابلیت بالای انعکاس نور باعث بزرگتر دیده شدن فضای آشپزخانه می شود. در مقابل کابینت آشپزخانه ام دی اف مات گزینه بسیار خوبی برای آشپزخانه های مدرن است.

کابینت ام دی اف مات دوام بالایی در آب و هوای مرطوب دارد و نگه داری از آنها نسبت به کابینت های براق آسانتر است زیرا کثیفی و لکه را کمتر نشان می دهند. این امر موجب می شود نگه داری این کابینت ها آسان تر باشد و نیازی به تمیز کردن در فواصل کوتاه مدت نداشته باشند. از این رو کابینت مات سفید برای خانواده هایی که کودک خردسال دارند یا زیاد آشپزی می کنند، یک موهبت محسوب می شود.

 

این مطلب را از دست ندهید: کابینت مات بهتر است یا براق؟ +مقایسه کابینت آشپزخانه براق و مات

 

 

کابینت ام دی اف سفید مات

 

کابینت ام دی اف سفید و قهوه ای

ترکیب سفید قهوه ای یک ترکیب رنگ شیک و محبوب است که از دیرباز در دکوراسیون خانه های ایرانی دیده می شود. با انتخاب کابینت ام دی اف سفید قهوه ای جذابیت، گرما و حس خوب صمیمیت را به فضای آشپزخانه خود بیاورید. البته این نکته را به یاد داشته باشید که نسبت استفاده از رنگ‌ها در انتخابشان در آشپزخانه مهم است. به عنوان مثال اگر آشپزخانه ای بزرگ با نور کافی  دارید از رنگ قهوه ای بیشتر و اگر آشپزخانه کوچک و نقلی دارید سعی کنید از رنگ سفید بیشتر استفاده کنید.

 

کابینت ام دی اف سفید طلایی

 

کابینت ام دی اف سفید طلایی

اگر دوست دارید با هزینه مناسب آشپزخانه ای پرزرق و برق و متجمل داشته باشید، کابینت ام دی اف سفید طلایی شما را به خواسته تان می رساند. رنگ سفید باعث می‌شود فضا دلباز تر دیده شود و رنگ طلایی آن را از سادگی خارج می‌کند و به آن روح می‌دهد. معمولا برای این ایجاد این ترکیب، کابینت ها را به رنگ سفید انتخاب می کنند و از رنگ طلایی برای دستگیره و دیگر جزییات کابینت استفاده می کنند.

نکته: کابینت ممبران سفید طلایی از انواع کابینت کلاسیک می باشد که نسبت به کابینت ام دی اف قیمت بالاتری دارد ولی در مقابل زیبایی آن نیز خیره کننده ای است.

 

کابینت ام دی اف سفید مشکی

 

کابینت ام دی اف سفید مشکی

ترکیب سفید مشکی یکی از زیباترین و شیک ترین ترکیب رنگ های کابینت آشپزخانه می باشد که تضاد و کنتراست بین آنها، جذابیتی خیره کننده دارد. کابینت ام دی اف سفید مشکی را عموما افرادی انتخاب می کنند که به دنبال آشپزخانه لوکس با دکوراسیونی متفاوت و چشمگیر هستند. سفید و مشکی دو رنگ متضادی هستند که  به خوبی می توانند در کنار هم فضا را کنترل کنند. بهتر است در آشپزخانه های کوچک، کابینت های بالایی را به رنگ سفید و رنگ مشکی را برای کابینت های پایینی برگزینید تا فضای اشپزخانه تان روشن و دلباز به نظر برسد. در آشپزخانه های بزرگ برای انتخاب میزان ترکیب هیچ محدودیتی وجود ندارد و دست شما بازتر است و این به سلیقه و نظر شما بر می گردد.

 

کابینت ام دی اف سفید طوسی

 

کابینت ام دی اف سفید طوسی

ترکیب سفید طوسی یکی از به روزترین ترکیباتی است که در این چند سال اخیر در لیست برترین ترندهای دکوراسیون داخلی قرار گرفته است. زیبایی، سادگی و ظرافت کابینت ام دی اف سفید طوسی بسیار وسوسه انگیز است و توانسته است جای خود را در آشپزخانه های مدرن و کلاسیک باز کند.  یک آشپزخانه تمام سفید ممکن است بی انتها باشد، اما ترکیب رنگ سفید و خاکستری بدون توجه به سبک آن، ظاهری پیچیده و ظریف ایجاد می کند.

 

در این رابطه بخوانید: کابینت طوسی سفید [+30 مدل جدید و شیک]

 

طراحان معمولا کابینت سفید طوسی مات را برای فضاهای بزرگ با نورگیری عالی پیشنهاد می دهند. اگر به رنگ سفید علاقه بیشتری دارید می توانید رنگ کابینت ها را سفید و از رنگ خاکستری برای روی کانتر، جزیره و دیوارپوش استفاده کنید. اما اگر فضای آشپزخانه شما نورگیری خوبی ندارد، انتخاب کابینتی سفید طوسی براق بهترین گزینه می باشد.

 

کابینت ام دی اف سفید براق

 

کابینت ام دی اف سفید مات

 

کابینت ام دی اف سفید مات

 

مدل کابینت ام دی اف سفید مات

 

کابینت ام دی اف سفید مات

 

کابینت ام دی اف سفید مات

 

کابینت ام دی اف سفید طلایی

 

کابینت ام دی اف سفید طلایی

 

کابینت ام دی اف سفید طلایی

 

کابینت ام دی اف سفید طلایی

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

نظر خود را ارسال کنید


نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
Close
phone Whatsapp Whatsapp