کابینت رنگ بژ، 12 ایده متفاوت و زیبا از کابینت رنگ بژ

تاریخ : یکشنبه, 10 مرداد 1400 تعداد بازدید :8660 ، نظرات : 1

اگر رنگ سفید با سلیقه یا اهداف زیبایی شما مطابقت ندارد، کابینت رنگ بژ جایگزینی عالی و بهترین انتخاب برای آشپزخانه شماست. هر دو بسیار متنوع و جاودانه هستند و با رنگ های دیگر براحتی ترکیب می شوند. کابینت های رنگ بژ به دلیل تناژهای گرم، جذاب تر به نظر می رسند و به دلیل وجود رنگدانه اضافی، خاک روی سطح آن کمتر دیده می شود. کابینت رنگ بژ مات و براق برای فضای داخلی آشپزخانه بسیار مناسب هستند زیرا با خود آرامش به همراه می آورند، با هر نوع سبکی از کلاسیک گرفته تا مدرن مطابقت دارند و از همه مهم سایه های بژ گرما را به فضای داخلی آشپزخانه وارد می کنند. اگر می خواهید آشپزخانه ای شیک با دکوراسیونی زیبا و دوست داشتنی داشته باشید، کابینت رنگ بژ نقطه شروع خوبی است! با ما در این مطلب از مجموعه گارین همراه شوید تا ضمن دیدن مدل های مختلف کابینت رنگ بژ، دانستنیهای خود را در مورد ویژگیها و ترکیب رنگ این مدل کابینت افزایش دهید.

 

کابینت رنگ بژ

 

کابینت رنگ بژ، جادوی آشپزخانه شما

آشپزخانه مکان خاصی است که ساعات زیادی از روز را در آنجا می گذرانیم. از این رو، فضای داخلی این مکان نه تنها باید کاربردی و دقیق باشد، بلکه باید شیک، دلنشین و کاملا دنج باشد تا در آنجا احساس آرامش کنیم. رنگ یک المان بسیار قدرتمند در تغییر دکوراسیون داخلی است. شما تنها با یک رنگ می توانید یک خانه را زیبا و دل باز جلوه داده و یا برعکس ناخوشایند و بدترکیب نشان دهید. بنابراین، قدرت رنگ ها را نباید نادیده گرفت. سایه های بژ گرم و رنگ های خاکستری جدیدترین ترند در کابینت آشپزخانه هستند. ترکیب کابینت های گلاس رنگ بژ با کانترهای سفید خاکستری و خامه ای و لوازم آشپزخانه روشن با رنگهای پر جنب و جوش بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسد. رنگها و سایه های بژ روشن حتی آشپزخانه های کوچک را جادار، راحت و بزرگتر از اندازه خود نشان می دهند.

 

کابینت ممبران رنگ بژ

 

مجموعه ای از ایده های آشپزخانه بژ و طرح های رنگی که می توانید ایجاد کنید بی پایان است - از آنجا که بژ یک رنگ خنثی است، متوجه خواهید شد که با اکثر رنگها ، چه سرد و چه گرم ، خوب به نظر می رسد! کابینت رنگ بژ  به راحتی با هر رنگی که می خواهید ست می شود به خصوص ترکیب آن با رنگ های گرم مانند رنگ قهوه ایی، چوب و دیگر رنگ های خاکی فوق العاده است. همچنین کابینت های رنگ بژ با کف و دیوارهای سفید نیز عالی به نظر می رسند، زیرا بر تضاد ظریف بین دو رنگ تأکید می کند و در عین حال ، محیط را روشن نگه می دارد.

 

کابینت ممبران رنگ بژ

 

کابینت های گلاس رنگ بژ

کابینت های گلاس از جدیدترین و محبوب ترین انواع کابینت آشپزخانه است که تنوع رنگ بسیار بالایی دارد. کابینت های گلاس رنگ بژ توانسته است در چند سال اخیر جایگاه خود را در لیست بهترین رنگ های کابینت آشپزخانه مدرن حفظ کند. این رنگ از کابینت با زیبایی چشمگیر و ویژگیهای خاص خود می تواند تغییری بزرگ در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد کند. سادگی، ظرافت و جذابیت این رنگ از کابینت به خصوص در آشپزخانه های کوچک و کم نور کاملا به چشم می آید و طراحان همواره کابینت رنگ بژ براق را برای فضاهای کوچک و تاریک پیشنهاد می دهند. زیرا کابینت های گلاس به دلیل قابلیت بازتابش نور در بزرگنمایی فضا بسیار تاثیر گذار است و محیط آشپزخانه را روشن، دلباز و بزرگ نشان می دهد. سوال مهم این است کابینت رنگ بژ مات یا براق، کدام بهتر است؟

 

کابینت های گلاس رنگ بژ

 

کابینت رنگ بژ مات یا براق، کدام بهتر است؟

باید بگویم که هر دو کابینت رنگ بژ مات و براق برای آشپزخانه های بزرگ مناسب هستند و انتخاب آن ها به سلیقه و نظر شما بستگی دارد اما در مورد آشپزخانه های کوچک این گونه نیست. کابینت رنگ بژ براق برای فضاهای کوچک مانند یک معجزه عمل می کند زیرا درخشندگی و براقیت آنها با افزایش دید بصری باعث روشنی و بزرگتر دیده شدن فضای آشپزخانه می شود. اما زیبایی متفاوت کابینت های مات در اشپزخانه های بزرگ بسیار چشمگیر و خیره کننده است و حتی می تواند سخت گیرترین سلیقه ها را نیز به وسوسه بیاندازد. کابینت ممبران رنگ بژ مات بهترین گزینه برای آشپزخانه های کلاسیک محسوب می شود.

نکته: آثار لکه چربی، آب و دست بر روی کابینت رنگ بژ براق نسبت به مات واضح تر و به روشنی دیده می شود.

 

ترکیب رنگ کابینت بژ ، رنگ بژ با چه رنگ هایی بهتر ترکیب می شود؟

 

 

کابینت های گلاس رنگ بژ

 

ترکیب رنگ کابینت بژ و قهوه ای

کابینت رنگ بژ و قهوه ای بهترین و زیباترین انتخاب برای افرادی است که دوست دارند آشپزخانه ای گرم و دنج و سرشار از حس خوب زندگی داشته باشند. جذابیت کابینت ممبران بژ و قهوه ای در آشپزخانه های کلاسیک  خیره کننده است و تصویر منحصر به فردی در فضا ایجاد کرده و باعث افزایش گرما و صمیمیت محیط اشپزخانه می شود. برای ایجاد چنین ترکیبی می توانید کابینت ها را به رنگ بژ و از رنگ قهوه ای برای کانتر آشپزخانه استفاده کنید. این ترکیب رنگ جذاب و زیبا برای آشپزخانه های کوچک و بزرگ مناسب است و هیچ محدودیتی ندارد.

 

کابینت رنگ بژ مات

 

ترکیب رنگ کابینت بژ و سفید

اگر آشپزخانه ای کوچک و کم نور دارید این ترکیب رنگ می تواند فضای آشپزخانه شما را کاملا دگرگون سازد. برای ایجاد ترکیب رنگ کابینت بژ و سفید بهتر است از کابینت سفید های گلاس براق استفاده کنید زیرا نور بیشتری را بازتابش داده و فضا را بیش از انتظار شما بزرگ و دلباز نشان می دهد. اگر کابینت های سفید را در بالا و کابینت های بژ را در پایین قرار دهید، چشم ها بلافاصله به سمت سایه روشن تر کشیده می شوند و به نظر می رسد فضای آشپزخانه شما از فضای واقعی بزرگتر است. کابینت های دو رنگ راهی عالی برای ایجاد توهم فضا در آشپزخانه های کوچک محسوب می شوند ولی اگر این مدل طراحی با سلیقه شما جور نیست، می توانید کابینت رنگ بژ خود را با کانتر آشپزخانه سفید ترکیب کنید.

نکته : رنگ بژ باید با رنگ سفید خالص ترکیب شود زیرا ترکیب بژ با طیف های مختلف سفید اصلا خوب عمل نمی کند و آنطور که باید، زیبا به نظر نمی رسد.

 

کابینت رنگ بژ براق

 

ترکیب رنگ کابینت بژ و مشکی

ترکیب رنگ کابینت بژ و مشکی از جمله ترکیب های رنگ خاص و متفاوتی است که افراد خیلی کمی به آن نظر مثبت دارند. زیرا معتقدند رنگ مشکی در طولانی مدت می تواند در روحیه افراد تاثیر منفی بگذارد. اما اگر شما به دنبال یک ترکیب رنگ شیک و لاکچری برای طراحی آشپزخانه خود  هستید ما به شما کابینت بژ و مشکی را پیشنهاد می دهیم. اما نحوه ترکیب آن به سلیقه شما بستگی دارد به این معنا که اگر می خواهید فضای آشپزخانتان تاریک به نظر نرسد، رنگ بژ را برای کابینت ها و از سنگ مرمر یا گرانیت مشکی برای کانتر استفاده کنید.

 

کابینت رنگ بژ براق

 

کابینت رنگ بژ براق

 

کابینت رنگ بژ براق

 

کابینت رنگ بژ براق

 

کابینت رنگ بژ مات

 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

امیر عباس بدری
/ چهارشنبه, 8 آذر 1402

برای آشپزخانه ۲۰ متری چه رنگ کابینت زیباتر و بزرگتر نشان میدهد

نظر خود را ارسال کنید


نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
Close
phone Whatsapp Whatsapp