کابینت ممبران سفید صدفی

تاریخ : یکشنبه, 20 تیر 1400 تعداد بازدید :559 ، نظرات : 0

کابینت ممبران سفید صدفی از زیباترین ترکیب رنگ های کابینت ممبران است که جذابیت و ظاهر لوکس آن جلوه ای منحصربه فرد در طراحی آشپزخانه ایجاد می کند. کابینت سفید صدفی نه تنها در آشپزخانه های مدرن بلکه در فضاهای کلاسیک نیز عالی دیده می شود. ممبران سفید صدفی تمام ویژگیهای کابینت سفید را دارا می باشد و در ترکیب با رنگ های طلایی و قهوه ای بسیار چشمگیر است. چرا کابینت ممبران رنگ صدفی بخریم؟ ممبران سفید صدفی چه ویژگیهایی دارد و نحوه تمیزکردن آن چگونه است؟ با ما در این مطلب از مجموعه گارین همراه شوید تا پاسخ سوالات خود دریاقت کنید.

 

کابینت ممبران سفید صدفی

 

معرفی و بررسی ویژگیهای کابینت سفید صدفی ممبران

کابینت ممبران رنگ صدفی نماد پاکی و تمیزی، روشنی و زیبایی است که با ایجاد حس خوب طراوت و آرامش فضایی دلنشین و دوست داشتنی در فضای آشپزخانه شما ایجاد می کند. سفید صدفی ترکیبی از رنگ سفید ساده با کمی صورتی است که بر روی کابینت ممبران به زیبایی هر چه تمام تر می نشیند و یک انتخاب عالی برای فضاهای مدرن و کلاسیک می باشد. این مدل کابینت به راحتی با سبک دکوراسیون و اسباب منزل هماهنگ می‌شود و هیچ محدودیتی برای شما ایجاد نمی کند.

 

کابینت سفید صدفی ممبران

 

از ویژگیهای بارز کابینت ممبران سفید صدفی، ضد رطوبت و ضد آب بودن آن است. البته این ویژگی در انواع مدل های کابینت ممبران وجود دارد و این خصوصیت به دلیل لایه‌ای به نام PVC است که کابینت ممبران با آن روکش می‌شود. البته اگر این محصول به شکل درست و با چسب با کیفیت وکیوم شده باشد، کل کابینت ممبران رنگ صدفی در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود.

ظاهر مدرن و امروزی کابینت ممبران سفید صدفی از دیگر ویژگیهای این مدل کابینت می باشد که نمایی لوکس به فضای آشپزخانه شما می دهد. کابینت ممبران سفید صدفی به دلیل رنگ روشن و صدفی خود در نظر بیننده رویایی و سحرانگیز دیده می شود و مانند گوهری گرانبها در آشپزخانه شما می‌درخشد. همچنین دوام و مقاومت کابینت ممبران سفید صدفی نسبت به کابینت هایگلاس ستودنی است و به عنوان یک کابینت پرکاربرد و لاکچری می تواند سالیان متمادی زینت بخش آشپزخانه شما باشد.

 

کابینت ممبران صدفی طلایی

 

چرا کابینت ممبران رنگ صدفی بخریم؟

کابینت ممبران سفید صدفی یک انتخاب عالی برای افرادی است که علاقه زیادی به رنگ سفید با تناژ شیری و صدفی دارند. رنگ صدفی به دلیل براق بودن باعث روشنایی و درخشندگی بیشتر کابینت ها در فضای آشپزخانه می شود و با امکان قابلیت بالای بازتابش نور هم به بزرگنمایی فضا کمک می کند و هم صمیمیت و گرمای بیشتری در فضا به وجود آورند. پس اگر آشپزخانه ای کوچک دارید در خرید این محصول به خود تردید راه ندهید. البته ما به شما پیشنهاد می کنیم کابینت ممبران سفید صدفی بدون دستگیره را انتخاب کنید. زیرا قدرت انطباق پذیری و سادگی بیشتری در آشپزخانه و به دنبال آن کل دکوراسیون داخلی منزل ایجاد می کند.

رنگ سفید صدفی از رنگ های پرمصرف در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی است که حس خوب آرامش را در فضا القا می کند و ترکیب آن با رنگ های طلایی و قهوه ای تماشایی است. اگر ظرافت و سادگی برایتان مهم است ما به شما کابینت ممبران سفید صدفی ساده را پیشنهاد می دهیم اما اگر به تجمل و زرق و برق علاقه مندید، کابینت ممبران صدفی طلایی می تواند تمام آن چیزی باشد که شما می خواهید.

 

این مطلب را از دست ندهید: کابینت طوسی سفید [+30 مدل جدید و شیک]

 

به یاد داشته باشید که بکارگیری دو رنگ متفاوت در طراحی کابینت‌ ممبران سفید صدفی، زیبایی آن دو چندان می شود. شما می توانید از رنگ های متضاد مانند سیاه برای دستگیره کابینت استفاده کنید و یا از رنگ های طلایی و قهوه ای برای تزیینات و حکاکی ها و جزییات بهره ببرید.

 

کابینت ممبران صدفی ساده

 

کابینت ممبران سفید صدفی ساده

کابینت ممبران سفید صدفی ساده برای آشپزخانه های کوچک بسیار مناسب هستند. کابینت های یکدست سفید نور بیشتری را بازتاب می کنند و فضا را برگتر از اندازه واقعی خود نشان می دهند. شما می توانید با انتخاب صفحه کابینت مشکی از سردی و بی روحی فضا بکاهد. ترکیب سفید مشکی از ترکیبات رنگی پرطرفدار است که در هر فضایی، کوچک یا بزرگ کارایی لازم را دارد.

 

کابینت ممبران صدفی طلایی

 

کابینت ممبران صدفی طلایی

با انتخاب کابینت ممبران سفید طلایی، انرژی، شادابی و احساس زندگی را در فضای آشپزخانه خود ایجاد نمایید. برای داشتن کابینت ممبران صدفی طلایی می توانید از رنگ طلایی برای تاج، سرستون ها و دیگر منبت کاری های روی کابینت استفاده کنید. همچنین درخشندگی دستگیره های طلایی بر زیبایی کابینت های سفید می افزاید و فضای آشپزخانه را دلنشین و دوست داشتنی نشان می دهد. بهتر است بدانید رنگ طلایی نماد اشرافیت و تجمل محسوب می شود و ترکیب سفید طلایی جلوه ای لوکس و پر زرق و برق به آشپزخانه شما می بخشد.

 

کابینت ممبران رنگ صدفی

 

کابینت رومی با انتخاب کابینت سفید صدفی ممبران

امروزه آشپزخانه های رومی بسیار رایج هستند و کابینت ممبران سفید صدفی، قابلیت آن را دارد یک آشپزخانه سبک رومی و منطبق بر مد روز را برای شما ایجاد کند تا از آشپزی و کار کردن در فضای آن لذت و بهره‌ی کافی را ببرید. این مدل آشپزخانه ها نظر افراد زیادی را به سوی خود جذب کرده اند و مانند ساختمان‌های نما رومی، یکی از جذاب‌ترین مدل‌هایی است که امروزه در ساختمان‌سازی به کار می‌رود. تنها کافیست به شهرک های تازه تاسیس سری بزنید و از دیدن این همه زیبایی لذت ببرید.

 

کابینت ممبران رنگ صدفی

 

تمیز کرده کابینت ممبران سفید صدفی

کابینت ممبران سفید صدفی به دلیل پوشش لایه پی وی سی کاملا ضد آب است و شما نباید برای تمیز کردن آن هیچ نگرانی به خود راه بدهید. البته این نکته را به یاد داشته باشید که لکه ها و آثار دست و چربی در کابینت های رنگ روشن بیشتر نمایان می شود و شما باید در فاصله های زمانی کوتاه، سطوح کابینت را لکه گیری کرده و درزهای بین کابینت را از گرد و غبار پاک کنید.

 

کابینت ممبران رنگ صدفی

 

کابینت ممبران رنگ صدفی

 

کابینت ممبران رنگ صدفی طلایی

 

کابینت ممبران رنگ صدفی

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

نظر خود را ارسال کنید


نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
Close
phone Whatsapp Whatsapp